PDA

View Full Version : Eindelijk mijn eigen lucky" Luke" !!!!!!!



Toffe gozer
27 augustus 2004, 13:19
Na een lange zoektocht naar een voor mij betaalbare Musicman Luke, is het eindelijk zo ver. Ik heb er één kunnen vinden onder de 1000 Euro.

Al is de body van de gitaar wel een beetje beschadigd, de vorige eigenaar was er niet erg zuinig op :evil: :evil: :evil: , schandalig om zo'n topgitaar zo te behandelen, maar ja anders had ik hem natuurlijk ook niet voor die prijs kunnen kopen.

Maar het lijden van deze "luke"is nou voorbij, hij heeft nou een veel liever baasje gekregen, één die hem met veel liefde zal bespelen, en er voor zal zorgen dat niemand hem ooit meer pijn zal doen.

Verder is het een heerlijke gitaar natuurlijk met een ongelofelijke mooie sound, ik ben er ook erg blij mee.
(ik kan geen foto's laten zien want ik heb geen digitale camera)

prs
27 augustus 2004, 13:23
Gefeliciteerd! Veel plezier ermee!

[off-topic] wat fout om jezelf toffe gozer te noemen :D [off-topic]

Snaar'n Bennie
27 augustus 2004, 13:32
Welke is het dan? Die met de Floyd, MM trem of de vaste brug? Zijn zekers prachtige gitaren. Alle MM's! :)

Anders Destium
27 augustus 2004, 13:49
Veel plezier ervan :)

Even een kantteking alleen: Een gitaar is een gebruiksvoorwerp, dus dan krijg je vroeg of laat hoe dan ook beschadigingen! Het is natuurlijk zonde, maar wel een fact of life :wink:

Harry
27 augustus 2004, 14:05
als je die gitaar toch zo goedkoop hebt kunnen bemachtigen schieten er toch wel wat euro's over voor een camera :???:



edit: gefeliciteerd!!

Toffe gozer
27 augustus 2004, 14:06
Welke is het dan? Die met de Floyd, MM trem of de vaste brug? Zijn zekers prachtige gitaren. Alle MM's! :)

De eerste versie, dus met de Floyd

bert k
27 augustus 2004, 15:26
Ga je hem opknappen, of laat je het zo, al het ware een 'echte' relic.

Toffe gozer
27 augustus 2004, 15:56
Ik laat hem eerst zo , ik moet eerst even kijken hoe veel mij het gaat kosten om hem te laten "restaureren".
Al zijn het geen grote beschadigingen , de onderkant van de body zitten twee deuken en dus kan ik het hout van de body zien.

skabouter
27 augustus 2004, 19:23
Ga je hem opknappen, of laat je het zo, al het ware een 'echte' relic.

niet alles wat kapot is is meteen relic, bert :wink:

THW
27 augustus 2004, 20:29
Ga je hem opknappen, of laat je het zo, al het ware een 'echte' relic.

niet alles wat kapot is is meteen relic, bert :wink:
Maar het ziet er wel meer relic uit

Negative K3 fan
27 augustus 2004, 21:19
geven een beetje karakter aan de gitaar,. maar netjes hoor, een musicman \voor onder de 1000...