PDA

View Full Version : Julian Sas



SAnTANnetje
26 augustus 2004, 22:15
Hier trouwens ook mensen die de muziek van Julian Sas waarderen? Heb m een keer gezien bij Jazz & blues Bunnik en n keer bij Jazz by Duurstede. Geweldig hoe die man gitaar speelt, en die mimiek van die gozer, echt super. Hoop dat ie volgend jaar (eerste week van juni geloof k) weer naar Jazz b D komt, da's weer eens wat anders dan Hans Dulfer

Wicked Willy
27 augustus 2004, 00:04
Euh ik zeg zoekfunctie, over Julian Sas is genoeg geschreven op dit forum........o ja nog even mijn persoonlijke mening:

inspiratieloze bagger, hij spreekt het publiek aan in het engels, hij speelt niet 'the blues' hij kopieert um en dat doet ie nog slecht ook!!!

Maar goed dat is mijn mening.

Set Wenker
27 augustus 2004, 09:36
Deze is al eens langsgeweest ja, maar toen had ik hem nog nooit gezien. Nu heb ik dat wel. Ik vind die gozer op zich wel goed spelen, maar hij is me veel te nep. Dat engels praten en die zogenaamd spontane gezichtsmimiek :( :o :x :P :lol: :razz: :wink: :cry: :) (zoiets en dan allemaal binnen een minuut). Dat vond ik echt mongool. Hij is mij echt veel te overdreven en bij een muziekstijl als de blues vind ik dat dom staan. De blues moet oprecht zijn.

SAnTANnetje
29 augustus 2004, 19:05
Ik vond het juist leuk omdat ik verder NIET echt van Jazz & blues hou, of het een stoffig imago vind hebben. Vond dit wat actiever, en een keer niet zo'n 60 jarige langharige sigaar met een 8 maanden zwanger buik!

wietse
29 augustus 2004, 19:11
Ik vond het juist leuk omdat ik verder NIET echt van Jazz & blues hou, of het een stoffig imago vind hebben. Vond dit wat actiever, en een keer niet zo'n 60 jarige langharige sigaar met een 8 maanden zwanger buik!
ga dan maar eens naar walter trout , rory gallagher , michael katon , johnny winter en nog veel meer bluesrockers luisteren , niks stoffigs aan die muziek stof blijft niet liggen onder hun gitaargeweld.
ook de oude blues is niet te versmaden bb king ,muddy waters ,big joe turner , etc , rustiger maar met een enorme passie gespeeld en gezongen.
vooral de oude delta blues kan ik tegenwoordig niet genoeg van krijgen.
alleen de oude blues heeft nog duidelijk raakvlakken met jazz de nieuwe neigt meer naar rock.
julian sass is wel leuk maar meer ook niet ,beetje over het paard getild kereltje.

SAnTANnetje
29 augustus 2004, 21:51
Mijn enige ervaringen jazz/blues is het jaarlijkse "Jazz by Duurstede" een plaatselijk festival, en een keer Jazz Blues Bunnik, waar er maar liefst 5 anderen rondliepen van onder de 30 :-? Was verder wel aardig, in elk geval ga ik de aankomende keer weer, dus als je vantevoren nog tips hebt....