PDA

View Full Version : ekkerman zoekt nog steeds die artist!!!



joke
26 augustus 2004, 19:23
hallo allemaal!!
voor hen die mij nog kennen , de catalyst freak is helemaal om!!
ik speel nu op een artist ar 30 uit 1983 van ibanez en wil er nog een ar 50 black bij!!
wie heeft er nog eentje op zolder liggen en wil hem wel kwijt?
mail mij met fotootje even dan gaan de onderhandelingen van start
ekkerman@quicknet.nl

Mitch
26 augustus 2004, 19:47
Tsjezus, ekkerman, da's lang geleden ! Leuk pseudoniem heb je nu....
Ik heb geen Artist voor je, maar vanwaar je afkeer van de Catalyst ?
Bestaat dat merk nog wel trouwens, de site is geloof ik al vier jaar niet veranderd......
Speel je nog steeds met Bes ?

joke
27 augustus 2004, 08:35
jep, ik speel nog steeds als ekkerman en bes ( dus met bes) maar ook met leuke zangeres als trio joyride en met een show die bestaat uit 4x een half thema gerichte showblokken van een half uur elk met tussendoor in de pauzes een d.j. en op aanvraag aangevuld met showdansers dus er wordt hier aardig aan de weg getimmerd!!
catalyst blijft een werelds spelende gitaar maar een beetje schel dat wel maar met een beest van een sustain en great looks!!
over de ibanez.....
ik wilde altijd al een les paul en die had ik ook eens maar voorbij het 12e vak soleren ging niet zo goed want die bult bovenin zat in de weg maar dat krijg je als je de strat gewend bent!
nu heb ik een ar30 van ibanez uit 1983 met dus double cutaway en dat klinkt enigzins als een les paul en ziet er heel vintage uit en is dat natuurlijk ook!!
wereld gitaar lekker oud lekker credible en de ash body is vrij licht.
nu nog die ar50 als back up gitaar want dat is het plankie waar ik eigenlijk voor ging toen mij die ar 30 werd aangeboden...
anyone??????????

Rubenios
27 augustus 2004, 09:18
ik weet dat huub boel altijd zooi van die catalysts had, krengen ontstemden voortdurend en bij dat metal model begon de trem te roesten :S