PDA

View Full Version : Yerasov



sandman4justice
26 augustus 2004, 17:41
Ooit al iemand gehoord van Yerasov-pedalen? Een vriend van me wil zo een YO-YOY pedaal kopen, maar ik heb eigenlijk nog nooit van dit merk gehoord. Is het Oostblok-brol of niet? www.roostermusic.nl, en dan naar yerasov.

Dirk_Hendrik
26 augustus 2004, 18:22
noem me eein eikel maar ik zie geen Yo-Yoy pedaal :oops:

Antal
26 augustus 2004, 18:27
Dirk Hendrik je bent een eikel!




















Ik zie hem ook niet... :oops:

Mitch
26 augustus 2004, 19:40
It combines together WAH, YOY, VOLUME and CONTROLLER functions. The traditional WAH ( Bay)and synthesizer like YOY are equipped with the controlled filter sounding ,low and high frequencies separate controls.

Whodaman ?!
:D

Ik heb hier geen ervaring mee, wel met de oude Schaller wah/yoy. Had dus twee i.p.v. drie functies. Als het hetzelfde geluid is is het leuk !
Ik vond het een erg tof geluid, kon het ook een beetje als een phaser klinken, maar net effe anders. De trem Yoy was niet uit de lucht geplukt zeg maar :)
De Schaller blonk alleen uit in tone sucken, dat was een beetje jammer. Volume ging echt drastisch omlaag, niet normaal....

Meer info heb ik niet voor je. Persoonlijk trekt die Russische zooi mij voor geen meter.

sandman4justice
26 augustus 2004, 20:38
sorry, hier de volledige link:http://www.roostermusic.nl/shop_ne.php?group=yerasov en dan de CW-2

Rupke_rocks
15 september 2004, 08:49
Hoi,

Ik heb zelf de TM-1 van yerasov en als dat YO-YOY pedaal hetzelde kwalitatief gaat doen als de TM-1 dan kun je hem achtermekaar bestellen.

Die TM-1 is echt een monster van crunchy rock geluiden tot vette metal.

groetjes Rupke