PDA

View Full Version : Wie weet.... dimarzio



Dabbie
12 mei 2002, 13:13
Ok ok sorry voor gister, ik heb me lolbroek vandaag thuis gelaten :smile:

Voor op mn ibanezje zit ik te twijfelen tussen evolutions of X2N, wie kan me hiermee helpen??

ekkerman
12 mei 2002, 13:58
geen idee, ik heb zelf de paf pro en die is zowel clean als scheuren't te krijgen dus very functioneel.

dungekste
12 mei 2002, 15:48
ik heb zelf ook een X2N gehad. Deze heeft een hele hoge output en is uitermate geschikt voor het hardere werk, maar clean vind ik hem wat minder.

Moonchild
12 mei 2002, 17:19
ik heb evlutions en ik ben r zeer tevreden over, erg hoge output

Gman
13 mei 2002, 23:47
Ik heb bij de brug een Humbucker from Hell. En bij de hals een Paf Pro. En Das een heel mooi verschil van karakter. Buiten de schakelingen die ik daarmee dan ook nog kan maken. Want de mogenlijkheden zijn eindeloos.

Groetsels,
Gerard.

Andrewski
14 mei 2002, 10:31
Als je een veelzijdige gitarist bent zou ik voor de Evolutions gaan. de X2N wordt toch gezien als een element voor alleen scheuren.
Terwijl de Evolution ook heel goed scheurt.

Andrewski
14 mei 2002, 10:31
Als je een veelzijdige gitarist bent zou ik voor de Evolutions gaan. de X2N wordt toch gezien als een element voor alleen scheuren.
Terwijl de Evolution ook heel goed scheurt.

Vai Himself
17 mei 2002, 23:14
ik hbe zelf ook een evolution in de brug positie van mijn ibanez laten zetten en het klinkt echt super, jammer dat de winkel het element niet goed in hoogte had afgesteld zodat dat element 3 keer zo hard als de rest klonk:(

urezna
19 mei 2002, 12:46
EVULUTION RULES!!!!!!!!!!

Nee zonder gekheid, ik heb 3 jaar op een ibanez jem7bsb gespeeld, met evolutions, echt fantastisch. Nu heb ik een ibanez RG2027xvv, en daar heb ik dus direct de 7-snarige evolution opgezet, en opnieuw geweldig! Maar ik moet eerlijk zeggen, het andere element dat je noemt ken ik niet....