PDA

View Full Version : Frankenstein



Dirk_Hendrik
26 augustus 2004, 14:19
Is me dat even schrikken! :o :


http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/elektrgitaren/29641.htm?rv=100

http://static.marktplaats.nl/fotos/muziek/elektrgitaren/29641.jpg


Zoals je op de foto wel gezien hebt, is het een linkshandige gitaar.
maar ik heb hem dus RECHTS afgesteld.

Het volgende is er aan verandert:

Graptech zadeltjes bij de Brug,
Graptech topkam,
Ibanez Elementen, ze zijn groter als normale humbuckers maar dat komt omdat deze van een 7 snarige afkomen, het geluid is prima.
De kop is verandert zodat de snaren rechtdoor kunnen lopen, dus betere stemming. Er zitten ook geen toonknoppen meer op.

Bij de gitaar krijg je ook nog een stevige Ritter tas bij die ik amper heb gebruikt. Er zitten Straplocks op de gitaar en je krijgt er een gitaarband bij.

de reden waarom ik deze gitaar wegdoe is dat ik na al het veranderen dacht hem goed te hebben, maar de gitaar toch niet bij mij paste. Maar voor de rest is de gitaar nog prima in de lak en heeft zowat geen krassen op de hele kleintjes na dan ; )

Kortom deze gitaar is goed geschikt voor de beginner die naar wat knappers opzoek is of natuurlijk voor de liefhebber.

voor reacties, graag bellen of mailen!

Bigfoot414
26 augustus 2004, 14:23
Toch zonde, helemaal afgesteld en bijgewerkt en er dan achterkomen dat het toch niet echt jouw gitaar is...

Shaggy
26 augustus 2004, 14:24
upstrokes only :-D

RRRobin
26 augustus 2004, 14:53
waarom een 7snaar element op een 6? :-?

prs
26 augustus 2004, 15:10
Er is al 2 euro geboden op marktplaats, dat lijkt me een zeer redelijk bod voor deze gitaar :-D

Lucky
26 augustus 2004, 15:11
twee woorden:

le lijk

Texter
26 augustus 2004, 15:39
Is het nou zo moeilijk om ff je onderwerp te checken voordat je je gal spuwt :roll: En zo lelijk is de gitaar ook weer niet...

green_day
26 augustus 2004, 15:55
Dat die vent nog 350 DURFT te vragen voor dat gedrocht!

Snaar'n Bennie
26 augustus 2004, 16:08
Ik vind het ook niet wat, maar laat die jongen toch gewoon z'n gitaar verkopen. Er is vast wel iemand die hij er blij mee kan maken. :cool:

bert k
26 augustus 2004, 16:43
Ja, het monster van Frakenstein... :razz:

Snaar'n Bennie
26 augustus 2004, 16:45
Haha! Hoe kom je er op?!?!?! :wink:

soup
26 augustus 2004, 17:23
wat een sukkel , haalt ie de toon knoppen eraf

Stijn
26 augustus 2004, 23:18
Men zeg altijd dat de gitaar niet goed bij hem/haar past, meestal is 't dan een kutgitaar, maar als ze dat zeggen verkopen ze 'm nooit.

MazeMouse
27 augustus 2004, 00:33
Men zeg altijd dat de gitaar niet goed bij hem/haar past, meestal is 't dan een kutgitaar, maar als ze dat zeggen verkopen ze 'm nooit.
Hoeft niet.
Omdat iets niet bij je past hoeft het nog niet gelijk kut te zijn :p
Fender J-bassen (en P-basses) zijn ook niet mijn ding maar daarmee zijn het niet gelijk kutbassen :) (ja, in mijn ogen zijn het dan natuurlijk wel kutbassen maar dat is subjectief :P)