PDA

View Full Version : China Gretsch if it's good enough for George Harrison......



hansies
26 augustus 2004, 12:44
wie heeft er ervaring mee met de gretsch elctromatic pro jet, kreeg een zeer goede recensie in WhatGuitar magazine (september 2004)
laat het hier weten
greetz
:wink:
hansies

bert k
26 augustus 2004, 13:19
Voor George Harrison is alles goed genoeg op het moment. De gast is al een paar jaar dood...

hansies
26 augustus 2004, 13:33
Voor George Harrison is alles goed genoeg op het moment. De gast is al een paar jaar dood...

en op zo'n antwoord zat ik nou niet te wachten
toen hij leefde bedoelde ik toch !!!!!!!!!!!!!!

bert k
26 augustus 2004, 15:06
Oke, is wel flauw, maar in de tijd van George Harrison had je toch nog geen Chinese Gretsch? :???:

hansies
26 augustus 2004, 16:21
Oke, is wel flauw, maar in de tijd van George Harrison had je toch nog geen Chinese Gretsch? :???:

Ik stuur u een e-mail met een scan van het betreffende artikel in (WHATGUITAR?) dit maakt de opmerking "IF IT'S GOOD ENOUGH FOR GEORGE HARRISON............." begrijpelijker.
:roll: :roll:

hansies
27 augustus 2004, 11:02
en...................? :wink:

bert k
27 augustus 2004, 11:28
En helemaal niks, want ik heb mijn mail nog niet gelezen. Maar zou je dat bericht niet gewoon in dit topic kunnen zetten, dan snapt iedereen het. Het is nu wel een beetje vaag.

jaywalker
27 augustus 2004, 13:23
snap er geen kontveter van :???:

hansies
27 augustus 2004, 13:56
En helemaal niks, want ik heb mijn mail nog niet gelezen. Maar zou je dat bericht niet gewoon in dit topic kunnen zetten, dan snapt iedereen het. Het is nu wel een beetje vaag.

e-mails zijn er om gelezen te worden, nadien kan er pas op gereageerd worden op een normale manier, en dit topic is zonder moeite te volgen als men zich de moeite getroost om de voorgaande berichten eens te lezen.
zo moeilijk toch niet ......... :roll: :roll: :roll: :roll:

hierbij sluit ik dit topic...........want voor sommigen is het te moeilijk om te volgen........ :razz: :razz: :razz:

Harry
27 augustus 2004, 14:04
als ik het goed begrijp wil je iets weten over Chinese Gretschen. Maar in de tijd dat George Harrison nog onder ons was werden Gretschen toch niet in China gemaakt? Of snap ik iets niet?

hansies
27 augustus 2004, 14:12
wie heeft er ervaring mee met de gretsch elctromatic pro jet, kreeg een zeer goede recensie in WhatGuitar magazine (september 2004)
laat het hier weten
greetz
:wink:
hansies
DIT WAS MIJN EERSTE VRAAG in dit topic................meer als een eenvoudig antwoord vraag ik niet want het loopt nu al uit hand....... :cry:

greetz

bert k
27 augustus 2004, 14:40
Nou ben ik pissed. Ga me een beetje vertellen wanneer ik mijn e-mail moet lezen., eikel. Dit forum is om duidelijke berichten te plaatsen en niet om onbegrijpelijke lulverhalen op te hangen. Ik kan je nu wel vertellen dat ik je e-mail niet eens zal openen, ouwehoer die je bent.

Verder is er maar een die bepaalt of een topic gesloten wordt en dat is de moderator, en dat ben ik toevallig.