PDA

View Full Version : bestellen..



IndiepoprockJesse
26 augustus 2004, 09:06
Hoi,

had gewoon ff een algemeen vraagje... ik keek ff op de site http://www.musicstorekoeln.de/englisch/ en ik zag dat de spulletjes daar erg goedkoop zijn, maarja je moet natuurlijk betalen voor de verzendkosten.. en voor nederland was dat 8 euro.. nouja ok is niet echt veel vind ik want het is dan in totaal nog goedkoper dan de pedalen of iets dergelijks heir te kopen.. maar er stond nog wat bij wat ik niet helemaal snap:

plus 12 € C.O.D. collection fee (min. 12 € or 1% of invoice amount, C.O.D. not possible in Greece. Rates for deliveries of more than 32 kg available on request.


wat houdt dat in?!

groet,

Jesse//

The Mule
26 augustus 2004, 09:56
C.O.D. = Cash On Delivery

Wat dus betekent dat je contant (aan de postbode) moet afrekenen bij aflevering, volgens mij hetzelfde als wat hier 'onder rembours' heet. Als je dus niet het geld bij voorbaat overmaakt of met je CC betaalt, moet je behalve de verzendkosten van 8 euro ook een extra bedrag van 12 euro betalen voor die C.O.D.-optie. Voor pakketjes van >32 kilo moet je apart iets afspreken blijkbaar...

IndiepoprockJesse
26 augustus 2004, 10:05
aha op die manier, dus als ik gewoon laat opsturen kost het me alleen 8 euro.. maar als ik dus onder rembours betaal moet ik 12 euro bij betalen..

kan ik daar gewoon met acceptgiro betalen (nee zeker, niemand doet dat ooit, terwijl het de veiligste oplossing is... )

Jesse//

prs
26 augustus 2004, 12:49
Je kunt betalen met internationale overschrijvingskaarten. Die moet je bestellen bij je bank, en dan heb je ze binnen 4 dagen in huis.

Joop M
26 augustus 2004, 13:45
Als je telebankiert kan dat via een iban nummer.
Heb zelf wel eens geld naar het buitenland over gemaakt met iban nummer, aan het loket van mijn bank ,maar daar moest ik wel voor betalen.
Grz Joop