PDA

View Full Version : het zoveelste in welke volgorde zt ik mijn effecten topic!!!



Wicked Willy
26 augustus 2004, 00:21
Ok ik heb op dit moment de volgende set-up:

PRS custom 22 > Cry Baby> Boss GT3> Boss CS3> Koch Multitone (gewoon rechtstreeks dur in)........is dit een goede volgorde? Of heeft iemand andere tips/suggesties???

jaywalker
26 augustus 2004, 00:23
Ik zal die compressor der niet in doen....Cs-3 is nogal zaad compressor (ik heb hem zelf ook :D) maar anders zal ik hem voor de gt3 zetten

Antal
26 augustus 2004, 00:29
Ik zal die compressor der niet in doen....Cs-3 is nogal zaad compressor (ik heb hem zelf ook :D) maar anders zal ik hem voor de gt3 zetten

Misschien een zaadcompressor, hij zal vast beter zijn als wat er in een gt3 zit, dus ik zou hem gewoon gebruiken. Maar ik zou hem idd ook voor de gt3 zetten. Verder zo laten!

Enne.... die search knop zit er niet voor niets hoor!

jorrit
26 augustus 2004, 11:41
niet beledingend bedoeld hoor maar ik snap niet dat mensen die zoveel geld steken in hun gear (prs gitaar koch versterker) niet weten hoe ze hun effecten aan moeten sluiten....

Wicked Willy
26 augustus 2004, 16:31
kben gewoon niet zo handig met effecten.........altijd alleen maar een GT-3 gehad.....want ik wilde geen geklooi met pedaaltjes......maar wegens het gebruik van verschillende gitaren, met verschillende output maar een compressortje gekocht en de wah uit de GT 3 zuigt.....dusssss een Wah Wah gekocht.....vandaar....ben absoluut een gearfreak, maar alleen op amp en gitaargebied....dussssssss

jaywalker
26 augustus 2004, 18:25
Ik zal die compressor der niet in doen....Cs-3 is nogal zaad compressor (ik heb hem zelf ook :D) maar anders zal ik hem voor de gt3 zetten

Misschien een zaadcompressor, hij zal vast beter zijn als wat er in een gt3 zit, dus ik zou hem gewoon gebruiken. Maar ik zou hem idd ook voor de gt3 zetten. Verder zo laten!

Enne.... die search knop zit er niet voor niets hoor!

Ik heb trouwens jouw oude mxr distortion + in bruikleen (via phx) Ik vind het wel een vet ding. Waarom heb jij hem eigenlijk met die hotrod samen weggedaan?

Antal
26 augustus 2004, 22:26
Ik heb trouwens jouw oude mxr distortion + in bruikleen (via phx) Ik vind het wel een vet ding. Waarom heb jij hem eigenlijk met die hotrod samen weggedaan?

Hoi Jay, Die Hotrod heb ik weggedaan omdat ik hem wat te steriel vond klinken. Iets te digitaal zeg maar. Volgens mij istie dat ook, maar dat weet ik niet eens zeker. Prima ding op zich, maar gewoon niet helemaal wat ik zocht. Wel heel veelzijdig. En ik geloof dat Patrick er wel over te spreken was, dus dan heb ik liever datie bij iemand staat die hem meer gebruikt.
De Dist+ was ik meer over te spreken. Stuk minder veelzijdig, maar dat maakt niet uit. Maar ik vond hem iets te modderig. Zeker met een band vind ik dat een minpunt. Dan wordt het al gauw een brij.

Maar goed, m'n zoektoch naar een goede distortion is nog niet over! (goed is trouwens relatief. die andere waren niet slecht, alleen niet zo wat ik zocht.)

jaywalker
27 augustus 2004, 10:22
Ik heb die hotrod nog niet gehoord, maar die zal ik eerdaags ook wel even uittesten. Patrick was er erg over te spreken, hij vind het een goede backup tot nu toe.

Ik ben heel erg over de distortion + te spreken. Denk eigenlijk wel dat ik die van hem koop. Vanavond gaat hij mij dl-4 even uitproberen (doe hem niet weg hoor).

Ik vind die dist+ beter klinken dan mijn tsl100 leadkanaal. Als je de distortion op 1/4 zet heeft ie een lekkere crunch en als je hem op 3/4 gebruikt dan klinkt ie lekker smooth bij solo dingetjes.

Korrom, Is altijd wel handig als je onderling wat kan uittesten.