Rikwin
25 augustus 2004, 20:13
Hallo jongens,
Na jarenlang ermee te hebben gewacht heb ik eindelijk de knoop doorgehakt. Volgende maand ga ik gitaarlessen volgen voor een
periode van 15 weken bij CREA. Van velen hoor ik dat je als leek het beste kan starten met een akoustische gitaar, maar ik wil uiteindelijk
toch naar de elekrische toegaan dus waarom niet gelijk daarmee beginnen? Zo blijf ik gemotiveerd.
Ik heb besloten om een goede 2e handse gitaar te kopen en geen prut kwaliteit. Mijn budget voor de gitaar zit rond de €250-.
Na zelf het een en ander te hebben uitgezocht kom ik op de
volgende 4 gitaren die mij zeer geschikt lijken:
1. IBANEZ RG 270 DX
2. Yamaha Pacifica PAC 311s
3. Lag MG100
4. Epiphone Junior
Kwa uiterlijk vind ik deze gitaren heel mooi en op de diverse reviewsites
kwamen ze er goed uit de score, maar deze scores zijn allemaal subjectief. Daarom dat ik een beroep wil doen op jullie kennis en ervaring. Kunnen jullie PLEASE vertellen welke ik het beste kan kopen
en ook waarom?
Ik ben van plan om voornamelijk nummers van Bryan Adams, The Cult en nirvana ermee te beoefen, dit omdat ik van deze muziek hou.
Het oefen zal ik voornamelijk tijdens mijn werk doen (werk in de
beveiliging).
Alvast bedankt.
PS
Ik weet al welke versterker ik ga nemen ren Roland Cube 15/30
Na jarenlang ermee te hebben gewacht heb ik eindelijk de knoop doorgehakt. Volgende maand ga ik gitaarlessen volgen voor een
periode van 15 weken bij CREA. Van velen hoor ik dat je als leek het beste kan starten met een akoustische gitaar, maar ik wil uiteindelijk
toch naar de elekrische toegaan dus waarom niet gelijk daarmee beginnen? Zo blijf ik gemotiveerd.
Ik heb besloten om een goede 2e handse gitaar te kopen en geen prut kwaliteit. Mijn budget voor de gitaar zit rond de €250-.
Na zelf het een en ander te hebben uitgezocht kom ik op de
volgende 4 gitaren die mij zeer geschikt lijken:
1. IBANEZ RG 270 DX
2. Yamaha Pacifica PAC 311s
3. Lag MG100
4. Epiphone Junior
Kwa uiterlijk vind ik deze gitaren heel mooi en op de diverse reviewsites
kwamen ze er goed uit de score, maar deze scores zijn allemaal subjectief. Daarom dat ik een beroep wil doen op jullie kennis en ervaring. Kunnen jullie PLEASE vertellen welke ik het beste kan kopen
en ook waarom?
Ik ben van plan om voornamelijk nummers van Bryan Adams, The Cult en nirvana ermee te beoefen, dit omdat ik van deze muziek hou.
Het oefen zal ik voornamelijk tijdens mijn werk doen (werk in de
beveiliging).
Alvast bedankt.
PS
Ik weet al welke versterker ik ga nemen ren Roland Cube 15/30