PDA

View Full Version : gitaristen in NYC.



harrievandenberg
24 augustus 2004, 16:37
Ik ben net terug uit NYC en ik heb daar een week met mijn ouders, broer en vriendin en mijn vriendin een week de stad bezichtigd. Ik ben toen ook naar het monument van John Lennon geweest, dat was wel cool. Er hangt daar een heel relaxed sfeertje, op een bankje zit een hippie die op zijn gitaar liedjes zingt van the beatles en van John Lennon. En in de rest van Central Park spelen ook erg veel gitaristen, altijd toch weer leuk om even bij te blijven staan.

Jeroenvanhulsteijn
24 augustus 2004, 17:03
heb je de mensen ook nog versteld doen staan met jouw slagvaardigheid op het akoestieke hout? ik krijg zelf altijd wel jeukende vingers als er wat mensen goed staan te spelen.

Droffie
25 augustus 2004, 14:13
Ik ben net terug uit NYC en ik heb daar een week met mijn ouders, broer en vriendin en mijn vriendin een week de stad bezichtigd. Ik ben toen ook naar het monument van John Lennon geweest, dat was wel cool. Er hangt daar een heel relaxed sfeertje, op een bankje zit een hippie die op zijn gitaar liedjes zingt van the beatles en van John Lennon. En in de rest van Central Park spelen ook erg veel gitaristen, altijd toch weer leuk om even bij te blijven staan.
Hey cool...ben je nog in Sam Ash geweest? Ben ik vorig jaar geweest, erg toffe zaak.

harrievandenberg
25 augustus 2004, 19:08
nee wel in Chelsea guitar shop ofzo, hadden ze alleen maar vintage gitaren van gibson en fender. Was erg geil, en de prijzen vielen echt mee!