PDA

View Full Version : Wat is deze fender waard tweedehands en nieuw?



Man
24 augustus 2004, 10:57
Ik heb deze fender op oog :

Linkshandige Fender Stratocaster jubileum uitvoering 50 jaar Fender, Made in Japan 1996.

heeft iemand een idee wat de waarde hiervan zou zijn als deze nog in orde is?

en wanneer deze nieuw zo zijn?

Man
24 augustus 2004, 10:58
http://static.marktplaats.nl/fotos/muziek/elektrgitaren/28923.jpg


( foto )

soup
24 augustus 2004, 11:22
uhu 50 jaar :???: snap ik niet , fender bestaat nu toch pas maar 50jaar

Alain
24 augustus 2004, 11:28
Nee de strat is 50 jaar dacht ik.

Er bestaat al een 50 jaar anniversary met enkel een sticker op de achterkant van de headstock dacht ik.

Ik kan mis zijn. Ben geen Fender-freak

Man
24 augustus 2004, 11:42
de waarde :S

Fuhgawz
24 augustus 2004, 12:41
Volgens de advertentie: http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/elektrgitaren/28923.htm
is het ding plus draagtas en Marshall Valvestate versterker zo'n 695 euro waard. :roll:
Het ding is waard wat de hoogste bieder er voor over heeft.

harrievandenberg
24 augustus 2004, 16:24
Fender bestaad dit jaar 50 jaar dus in 1996 kan die gitaar niet gemaakt zijn. Volgens mij klopt er iets niet hoor.

Man
24 augustus 2004, 17:55
2004 will mark the 50th Anniversary of the Fender Stratocaster, an event sure to be celebrated by Fender and Strat enthusiasts around the world. Previously celebrated Fender milestones include: 1979, 25th Silver Anniversary (the Stratocaster); 1989, 35th Anniversary (the Stratocaster); 1994, 40th Anniversary (the Stratocaster); and, 1996, 50th Anniversary (the Fender company).




mag ik een antwoord of niet

Diedo
24 augustus 2004, 17:58
op die manier kun je wel heel veel speciale series uitbrengen... :-?

Josdevos
24 augustus 2004, 18:04
mag ik een antwoord of niet

Wat de gek er voor geeft... tevreden?
Ik schat max €450 maar ik ben geen stratkenner...

Man
24 augustus 2004, 18:08
nu word ik als een zeur behandeld, is het zo gek dat ik een antwoord wil?
ik ben hier doelgericht bezig en elke keer dat ik zie dat er een bericht bij is gekomen hoop ik op een antwoord en dat is nu pas gekomen.

Anders Destium
24 augustus 2004, 18:10
Makkelijk E1000, ze zijn namelijk heel zeldzaam.

Niet echt alleen, jammer hè? Net als andere Fender Anniversaries zijn ze eigenlijk helemaal niet zeldzaam en is het alleen een manier om de prijs op te krikken maar dat wist je natuurlijk al :lol:

Omdat het een lefty is E500-E600 ongeveer.

KramerAmsterdam
24 augustus 2004, 18:14
500E lijkt me wel genoeg. De Amp is niet bijzonder en de gitaar ook niet.

Remy

Dirk_Hendrik
24 augustus 2004, 19:49
nu word ik als een zeur behandeld, is het zo gek dat ik een antwoord wil?
ik ben hier doelgericht bezig en elke keer dat ik zie dat er een bericht bij is gekomen hoop ik op een antwoord en dat is nu pas gekomen.

Nog een voor jou nutteloos antwoord dan.
Ongevraagd krijg je een helehoop extra info over dat instument en wodrt even bediscussieerd of wat er over die gitaar gezegd wordt wel klopt. Waarom dan dat enorme ongeduld. Stel nou dat je per ongeluk geld wat gaan uitgeven voor een Richwood strat me andere head decal, dan hadden we je over een paar weken terug gezien met een "help, Ik ben belazerd!"topic. Wees eens blij dat er mensen met je mee denken. :evil:

Echt nutteloos?? OK, Let op:
Ik begrijp niet dat je uberhaupt geld wilt uitgeven voor een strat en dan ook nog een Ubersaaie zwarte.....
Da's nou nutteloos.

vulvasonic
24 augustus 2004, 22:23
Sorry dat ik miet zo snel kan reageren :chicken:

Volgens mij (maar wie ben ik?) bestaat er niet zoiets als een 50th anniversary Japanse strat. Ik vermoed dat het gaat om een Japanse RI, maar dan wel eentje naar het '62er voorbeeld.
Linkshandige gitaren zijn vaak duurder, maar ook lastiger om kwijt te raken. Ik zou niet verder gaan dan 350 euri (maar wie ben ik?).

Man
24 augustus 2004, 23:47
Ik ben inderdaad te ongeduldig, mijn excuses hiervoor.

Ik ben bereid om dit geld aan een strat uit te geven omdat het voor zover ik weet een gitaar is waarvan de kwaliteit toch redelijk hoog is voor de prijs, er zijn altijd onderdelen te krijgen en het is naar mijn weten voor praktisch elke muziekstijl wel te gebruiken.

Of is dit geen goed aanvulling op mijn Ibanez rg?

ik zou uiteraard ook een Ibanez Artcore voor 450 us kunnen kopen? , je maakt me aan het twijfelen