PDA

View Full Version : De Gitaar van Joost Vergoossen.....



Leonie_joostfan
11 mei 2002, 21:41
hay allemaal, ik ben een grote fan van Joost en ik wil graag weten wat jullie van hem vinden en van zijn site (door mij gemaakt, haha) ik hoop dat jullie allemaal lid worden van zijn (gratis) fanclub.....naja
doeg ik hoor het wel, groetsels Leonie

Kjiratsiekoedel
12 mei 2002, 12:52
Klinkt waarschijnlijk dom, maarrûh

Wie is "joost"

Noctiis
12 mei 2002, 13:08
ik heb er ook nog nooit van gehoord

Dila
12 mei 2002, 13:35
nee dat is mij ook een raadsel...

Moonchild
12 mei 2002, 16:27
al sla je me dood...

Noctiis
12 mei 2002, 17:31
ik heb het een oom van me gevraagd maar die kende m ook niet...

Dila
12 mei 2002, 19:07
het zal wel gewoon iemand zijn die ze persoonlijk kent ofzo...

Eddie van Halen
12 mei 2002, 19:35
Joost Vergoossen is toch de gitarist van Ilse DeLange??? Daar ken ik 'm van. 't is niet een echt interresante gitarits. Gewoon standaard solo-gitaristje zeg maar.

Leonie_joostfan
12 mei 2002, 21:14
Joost is/was idd de gitarist van Ilse, maar hij is echt wel vet goed hoor!!!!!!
als je meer over hem wilt weten moet je maar op de site kijken.......hij staat ook hierzo bij de gitaar van en dan Joost Vergoossen, hij heeft ook een album gemaakt hit home, echt super!!!!!!!! enneh ik weet zeker dat je meer van hem gaat horen, maar ik weet niet of ik daar hier iets over mag zeggen....nouja ga maar kijken op de site en hou de naam zenith in de gaten....:smile:

GitaarNet Admin
13 mei 2002, 09:13
http://www.gitaarnet.nl/magazine/gitaarvan/joostvergoossen/joostvergoossen.php3

oellie
27 september 2002, 23:23
Joost Vergoossen is inderdaad de gitarist van Ilse Delange. Verder promoot hij ook Yamaha gitaren en versterkers. Hij komt uit Zuid Limburg en ik heb eens een keer les van hem gehad toen mijn eigen leraar uitviel. Een ontzettend aardige vent die erg goed speelt en een gaaf geluid heeft!

Explorer
13 mei 2007, 12:12
heb gisteren gesproken met de beste man tijdens een line 6 demo bij feedback in rotterdam.
zeker aardige gozer die erg met zijn muziek bezig is en goed kan uitleggen wat hij doet.
hij kwam mij bekend voor vandaar dat ik even aan het googelen ben gegaan.

Reel Big Fish
13 mei 2007, 13:51
Verplaatst naar Gitaristen

minoin
14 mei 2007, 22:04
Geweldige gitarist! Van alle markten thuis!
Heb em destijds in Uden horen spelen en gesproken, bijzonder vriendelijke man!
Hij heeft volgens mij een endorsement bij Yamaha, want dat was hij aan het promoten. Goed gerij van Nederlandse bodem!

edit: Joost dan he

Harm
15 mei 2007, 07:30
Joost is een lief jong :)

Jammer dat zijn broer met Ilse loopt!! Hahaha!!! :D

Harm

Robert H
18 mei 2007, 12:22
Your organization's Internet use policy restricts access to this web page at this time.

Reason:
The Websense category "Sex" is filtered.


--------------------------------------------------------------------------------

URL:
http://www.clubs.nl/community/default.asp?club=Joost Vergoossen Official fanclub




Hehehehe, die Joost ;-)


Volgens mij is Joost inmiddels weer vervangen door Arnold van Dungen. Joost z'n broer Bart is inderdaad nog steeds te vinden in Ilse's band



(en soms in Ilse zélf, wat dan weer de nodige frustraties oplevert onder medemuzikanten)

B_2_the_a
6 juni 2007, 14:09
joost geeft nu demo's voor line 6
hij heeft bij kayak getoured destijds tijdens de laatste merlin tour...