PDA

View Full Version : 900 euro voor iets nieuws



Joshua
23 augustus 2004, 17:13
Hoi,

m'n ouders willen mee betalen aan een nieuwe versterker 8-) Maar ik ben vrij nieuw op dit gebied.

Ik ben meteen naar verschillende winkels gegaan en weet 1 ding zeker BUIZEN!

Wat raden jullie mij aan? Ik zoek een versterker met een clean op nr1.
Mijn budget is 900 euro. Mijn keuzes tot nu toe..

Fender Deluxe Reverb
2e handse twin reverb?
evt. een marshall/engl ofzo

Oow ja.. ik zoek een geluid a la Lukather.

Ik speel met losse pedaaltjes..

Alvast bedankt

Wormaap
23 augustus 2004, 17:16
Voor de clean moet je in ieder geval geen ENGL hebben :P Clean is best wel goed, maar niet echt meesterlijk.

e_lukather
23 augustus 2004, 17:17
He ik zag in je kennismakings topic dat je een vht te leen had he? Moest je die weer terug geven hahahha.. Als je eenmaal aan iets bent gewend...


Maar goed.. heb zelf een twin reverb met een Ultra Clean gewoon. Maar er zijn zoveel meer. Had bijna de Koch twintone gekocht SUPER DING!
Steve gebruikte mid 80 een deluxe reverb.. las ik laatst. Helemaal afgeragt hehehe. weet niet meer waar het stond.

succes met je zoektocht

AART
23 augustus 2004, 17:22
clean, waar is dat voor nodig, hi gain moet je hebben :-D

e_lukather
23 augustus 2004, 17:27
off topic:
Ik geloof dat Steve tijdens Hold the Line op een ’58 goldtop Les Paul en een deluxe reverb speelde. Moet maar weer een opzoeken waar dat stond.

Oow ja..ik weet het weer. die reverb van hem was gemodificeert door Paul Rivera! Yeah 8-)

Joshua
23 augustus 2004, 17:29
@aart: Ik wil eigenlijk alle soorten fx uit mn pedalen enzo halen. En mn versteker gewoon lekker clean.

Mark S
23 augustus 2004, 17:43
Fender Deluxe Reverb ,2e handse twin reverb?


je geeft het antwoord zelf al!

ik ken nl. geen Fender buizenbak die clean slecht klinkt, check met name even de Blackface '65 Twin Reissue, voor mij de ultieme cleane Fender amp, altijd goed samenwerkend met pedalen en 2e hands rond de €900.