PDA

View Full Version : Ampwares onderdelen in VS bestellen



Lucluc
23 augustus 2004, 15:48
Heb 25 maart een bestelling geplaatst, maar nog altijd niets ontvangen. Heeft iemand hier wat ervaring met Ampwares of andere postorders? Ik had al vaker wat bij Musictoyz besteld. Als ze zeiden 3 dagen was het vaak al 4 tot 5 weken. Bij Ampwares is nu al zo'n 5 maanden geleden. Kan ik het nog verwachten of moet ik mijn bestelling als verloren beschouwen? Het vervelende is dat ik dus zo'n tonering voor een speakerkast had besteld. Die kun je volgens mij nergens anders krijgen.

Dirk_Hendrik
23 augustus 2004, 16:20
Fijn te lezen. Net een bestelling de deur uit gegooid... Had je met of zonder verzekering besteld? Wat zeggen ze bij Ampwares zelf?

Franc
23 augustus 2004, 16:55
Ik weet niet of je het al gedaan hebt, maar een mailtje naar Ampwares is het minste...
Dat had ik na 1 of 2 weken trouwens al gedaan hoor!
5 Maanden wachten is niet normaal, zoiets moet er makkelijk met een weekje kunnen zijn....

Heb je (van tevoren ;)) gecheckt wat hun policy is bij verloren shipments??

Sterkte.

Franc.

Al
23 augustus 2004, 18:06
Heb 25 maart een bestelling geplaatst, maar nog altijd niets ontvangen.

Heb je met ze afgesproken hoe het wordt verzonden? (air/surface/USPS/evt. tracking number)

5 maanden is zowiezo veels te lang. Heb wel eens 3 maanden met een surface shipment meegemaakt maar toen bleek het al een maand op het postkantoor te hebben staan. (foutje van de postbode)

Blijven mailen of bellen.

Al

nicoverduin
23 augustus 2004, 18:10
Het langste wat ik ooit heb meegemaakt was 5 weken bij NewSensor. De rest is meestal binnen 2 weken binnen (samen met de BTW naheffing @#$%$#@$%%

NIco

Dirk_Hendrik
23 augustus 2004, 18:44
Luc,

Hoe heb je je betaling gedaan? Creditcard? Als zij zeggen dat het verstuurd is en je hebt het na een maand nog niet binnen zou ik mijn creditcard betaling ongedaan maken. Niet dat ik de verkopergraag wil benadelen maar op het moment dat ik de benadeelde ben en de verkoper z'n poen binnen heeft vind ik het na een maand wel es mooi om die situatie om te draaien. Laat nou de verkoper maar eens werken voor z'n geld. Ben je teminste allebij gedupeerd.

Dirk_Hendrik
23 augustus 2004, 18:46
Het langste wat ik ooit heb meegemaakt was 5 weken bij NewSensor. De rest is meestal binnen 2 weken binnen (samen met de BTW naheffing @#$%$#@$%%

NIco

En laat me raden. Dat was weer zo'n scheve belastingnaheffing die onze eigen markt moet "beschermen" terwijl het artikel in kwestie in nederland (en europa) niet te vinden is......

nicoverduin
23 augustus 2004, 19:07
Ach,
Die salaris verhoging van die zakkenvullers in den haag moet ook betaald worden.........
Overigens het meest frustrerend is als je onderdelen bestelt in de VS die bijv. gemaakt worden in frankrijk maar in EUROPA??????? geen leverncier kennen. Alleen maar in Canada. En dan nog effe de BTW + extra vrachtkosten erachteraan.

Nico

Lucluc
24 augustus 2004, 12:17
Heren, ik ga eens mailen. De bestelling was niet al te duur, gelukkig. Ik heb denk ik per gewone post besteld en dat was niet de bedoeling, omdat je er dan altijd lang op moet wachten. Ik weet niet of Mastercard het bedrag nog wil terugstorten na zo'n lange tijd. Voortaan maar per UPS doen, denk ik. Bedankt voor jullie reacties.

JL

Robbert
24 augustus 2004, 12:50
Ik had via Ampwares ook eens wat besteld en dat was hier behoorlijk vlot. Er zal dus wat gebeurt zijn onderweg. Misschien blijven liggen bij de Douane?

Je had idd wel iets eerder mogen reageren, een maand is al te lang voor een zending, een week of twee is toch wel normaal :D

Lucluc
24 augustus 2004, 13:00
Ik heb ook wel eens twee maanden op een bestelling gewacht via Rodgersamps.com en anderhalve maand op Musictoyz.com. Werd wel op de dag van bestellen gecashed van de Mastercard........ Maar ik zal m'n pakketje maar als verloren beschouwen. Ik heb ampwares gemaild en ik kan nog voorstellen opnieuw verzendkosten te betalen en dat zij dan een nieuwe tone ring naar mij opsturen.

JL

Robbert
24 augustus 2004, 13:07
..tone ring?

Bij sommige creditcards zit toch een verzekering voor diefstal, verlies e.d bij aanschaf met de kaart?

Lucluc
24 augustus 2004, 14:07
Robbert: ik ga het effe uitzoeken. Er bestaat natuurlijk een kans dat ik te laat ben. Ik laat het wel op dit forum weten, is ook handig voor anderen om te weten.

Een tone ring is een metalen geval waarin je een speaker hangt. Dit is voor cabinetjes met een dubbele baffle. Als het goed is zorgt dit voor extra laag. Ik heb een bassman cabje voor een enkele 12'' speaker.

JL

Dirk_Hendrik
5 oktober 2004, 11:23
Schop ik em weer even naar boven. Mijn bestelling is binnen. Aflevering was op 29 september. Als je bedenkt dat ik de bestelling plaatste op 23 augustus!! :o

wel: Ik heb op gegeven moment ampwares maar eens opgebeld en eindelijk bevestiging van verzenden gekregen. Op mail reageren ze totaal niet (maar 3 mails gestuurd tenslotte....)

Dirk_Hendrik
5 oktober 2004, 11:23
Schop ik em weer even naar boven. Mijn bestelling is binnen. Aflevering was op 29 september. Als je bedenkt dat ik de bestelling plaatste op 23 augustus!! :o

wel: Ik heb op gegeven moment ampwares maar eens opgebeld en eindelijk bevestiging van verzenden gekregen. Op mail reageren ze totaal niet (maar 3 mails gestuurd tenslotte....)

Dirk_Hendrik
5 oktober 2004, 11:24
Schop ik em weer even naar boven. Mijn bestelling is binnen. Aflevering was op 29 september. Als je bedenkt dat ik de bestelling plaatste op 23 augustus!! :o

wel: Ik heb op gegeven moment ampwares maar eens opgebeld en eindelijk bevestiging van verzenden gekregen. Op mail reageren ze totaal niet (maar 3 mails gestuurd tenslotte....)

Lucluc
5 oktober 2004, 15:07
Op mijn drie e-mails hebben ze ook nooit gereageerd. Ik moet nog maar eens proberen mijn geld terug te krijgen van Mastercard. Ik ga nooit meer iets bij Ampwares bestellen en laat dit dan maar een waarschuwing zijn voor anderen. Jammer dat ik nooit iets heb gekregen.

JL

Dirk_Hendrik
5 oktober 2004, 20:11
Hoewel ik me je irritatie kan voorstellen zou ik toch eerst eens die ampwares guys bellen (s 'avonds). Het hoeft niet te zijn dat de fout bij hen ligt. Het kan evengoed zijn dat de fout bij US postal of de nederlandse pakketdienst ligt.

Rudy D
17 oktober 2004, 13:28
Ik heb ook een slechte ervaring met Ampwares. In april bestelde ik een paar caps, betaald met Mastercard, en ontving niets. Op de 10 e-mails die ik heb gestuurd werd niet gereageerd. Opbellen eeft ook geen zin, want je krijgt altijd een antwoordapparaat.
Een absolute afrader deze club!

Dirk_Hendrik
18 oktober 2004, 14:46
Altijd een antwoordapparaat? Die jongens gaan om 12 uur locale tijd open (pennsylvania). Dat betekent dat je pas rond een uur of half 10 s'avonds in de telefoon moet klimmen. In mijn geval meteen raak dus.