PDA

View Full Version : kom maar op met de adviesjes!



amon
21 augustus 2004, 14:09
goed, ik heb al een tijd een megadrumstel op mn kamer, maar speelde er haast nooit mee en ik dacht een paar dagen terug, kom, laat ik eens kijken wat ie op kan brengen. had al meteen een bod van 1500 euro... nog even afwachten of het nog hoger wordt.

anyway, van een deel van dat geld (1000 euro ofzo) wil ik dan misschien wel een half-stack kopen waar ik jaren mee vooruit kan. het probleem is alleen dat ik me er nooit echt in verdiept heb, in merken etc en voor mij bestaan alleen maar de merken fender, marshall, h&k, engl, hartke, randall, london city, soldano. maar er zullen vast veel meer goede merken zijn.

wat ik zoek is een goede scheur, maar ook een goed clean. uiteraard met buizen... maar wel iets dat niet té hard hoeft om er een goed geluid uit te halen. ik zit niet in een band, maar ben hard op zoek en hoop er in de komende jaren toch één gevonden te hebben. zul je misschien denken, wat moet die gast dan met een half stack, nou ik ben maar weinig combo's tegen gekomen met 3 of 4 kanalen en dat is toch ook een vereiste (ik hou van knopjes! :D ).
ik zoek dus een goede scheur, maar ook een kleine overdrive (wat plopperig) en een normaal clean.

ik heb vele goede verhalen gehoord over engl. de thunder valt af, das geen stack en ik zoek iets met 3 of 4 kanalen.
ohja, ik speel met een rack, dus daar moet ie de benodigde ansluitingen voor hebben.

roept u maar! :)