PDA

View Full Version : STOFHOES VOOR AMPS



hansies
11 mei 2002, 12:48
Wie helpt me stofhoezen te vinden voor een marshall avt50, fender stage 100 en vox cambridge 30 combo's........overal al nagevraagd , maar nergens in Belgie iets te vinden .........waarschijnlijk is het voor de fabrikanten van amps niet belangrijk genoeg om combs's tegen het stof te beschermen..........ik zoek al meer dan 10 maand ....tevergeefs, bestaan er dan geen stofhoezen meer in dit stoffig land.........
bedankt..........

Hansies

Robbert
11 mei 2002, 14:12
Kun je niet een keer langsgaan bij een meubelmaker of een stoffeerder ofzo?

Je zou iedergeval een belletje kunnen geven, ik denk dat je daar waarschijnlijk wel terecht kunt.

Dionyios
11 mei 2002, 15:20
Ik heb heel lief aan mijn oma gevraagt, die erg handig is met zulke dingen, of ze voor mij een stofhoes kon maken. En dat wou ze, en ik heb dus een mooie stofhoes.

Ic3gl0vE
11 mei 2002, 21:25
ik heb ooit is zo'n kunstof koffer gezien waar je je versterker op de bodem van dat ding zet en dan kan je de 'kap' eroverheen zetten

is je amp dus ook beschermd...
je kan altijd nog een tafelkleed over je versterker heengooien

DOLBY
15 mei 2002, 13:51
Ik was laatst op de (vintage-) gitaar beurs in Veenendaal en daar had Dirk Witte (gitaarwinkel in Amsterdam) een stand en die had een bak vol met allerlei (oude, maar niet gebruikte) stofhoezen voor combo's in allerlei soorten en maten. Amsterdam is wel een eindje verwijderd van pajottenland maar als je echt zo desperate bent... (ze staan geloof ik op gitaarnet)

Kitaarhiero
15 mei 2002, 15:07
Op 2002-05-11 20:25, schreef Ic3gl0vE:
ik heb ooit is zo'n kunstof koffer gezien waar je je versterker op de bodem van dat ding zet en dan kan je de 'kap' eroverheen zetten

is je amp dus ook beschermd...
je kan altijd nog een tafelkleed over je versterker heengooien


ja, da's een ampmate... zitten ook nog eens wieltjes onder, handig voor optredende gitaristen :grin:

Rectifier
15 mei 2002, 16:51
Als je sterke hoezen wilt, moet je naar een bedrijfje gaan die motorkleding maakt.
Bij ons zit er zo eentje, en die heeft voor 3 monitoren hoezen gemaakt.
Van waterdichtmateriaal, en ijzersterk.
Kost niet veel.

Wbremer
3 juni 2002, 14:56
Heeft je vrouw, vriend, vriendin een naaimachine? Okay, koop een afdekzijl bij de Gamma, Praxis o.i.d. en laten naaien maar. Ijzersterk voor 15/20 piek.......