PDA

View Full Version : Dokk-em Open Air (afgelopen zaterdag)



SilverFoo
20 augustus 2004, 22:11
Wie was er??? :D Hirax was echt ongeloofelijk top!! Wat een gave gasten zijn dat zeg, praatje gemaakt met de gitarist en ff zijn bc rich en gibson LP besproken... grappig

wanna1
24 augustus 2004, 22:44
Hey Silferfoo zit je in het noorden??

TjeChe
24 augustus 2004, 23:04
Yeah man, I was there. Hirax was idd geweldig, kreeg een plectrum van de gast met de Gibson en heb ff gepraat met de lead-gitarist.
Toen Highway Chile speelde kwam ik er, maar dat klonk ook best goed.
Tigers of Pan Tang waren ook wel leuk, 80ties "pop-metal".
Was goed dat er iets normaals werd georganiseerd in plaats van die fuckin' fanfares!

SilverFoo
25 augustus 2004, 16:38
Ja, ik zit in het noorden.. hellleeemaalll "up north" :D


Hirax was iid goed. Toen ik er kwam speelde tiger of pan tang. Was wel aardig, beetje 80`s idd. Hirax was echt top. Heb ook een pick gekregen van die gitarist :razz: ... hehe...

SilverFoo
25 augustus 2004, 16:38
Ja, ik zit in het noorden.. hellleeemaalll "up north" :D


Hirax was iid goed. Toen ik er kwam speelde tiger of pan tang. Was wel aardig, beetje 80`s idd. Hirax was echt top. Heb ook een pick gekregen van die gitarist :razz: ... hehe...

wietse
25 augustus 2004, 18:17
ik niet zou wel tot ik m'n banksaldo zag , was dus niet verstandig om daar heen te gaan.
een maat van me is wel geweest en die was vol lof , z'n zoontje staat nog met hirax op de foto.
het kon dit jaar uit voor de organisatie begreep ik dus over 2 jaar weer.

SilverFoo
25 augustus 2004, 19:36
hehe, was dat het zoontje van je maat? Welke? Die met die giga hanekam? :D Wel grappig..

Ja over 2 jaar weer :-? . Wel jammer dat er geen jaarlijks evenement van gemaakt kan worden.. maarja, beter iets dan niets...

wietse
25 augustus 2004, 19:44
kan wel maar niet dat ik weet , die jongen heeft bijna wit haar net als z'n moeder.

SilverFoo
25 augustus 2004, 19:55
kan wel maar niet dat ik weet , die jongen heeft bijna wit haar net als z'n moeder.

Hij had idd ongeloofelijk wit haar :D

wietse
25 augustus 2004, 20:17
zal dat hem wel zijn.
er zijn meestal niet zoveel 10 jarige jongens op een metal festival.