PDA

View Full Version : The Noise - Engrave (demo) - graag jullie reacties!!!



Axl Rose
20 augustus 2004, 16:57
Hoi, We hebben onlangs een nummer opgenomen met gitaar (ikke) en zang (door JC). Het nummer heet Engrave en we zouden graag willen horen wat jullie ervan vinden... :lol:
Het liedje staat onder "multimedia" op deze website:

www.thenoise-official.tk

als dat niet lukt:

http://members.lycos.nl/chineseblues/downloads.html

:)

AART
20 augustus 2004, 17:57
doet 't niet

Axl Rose
20 augustus 2004, 17:58
doet de website het niet of het liedje downloaden?

probeer dit anders maar:

http://members.lycos.nl/chineseblues/downloads.html


daar staat ie ook :)

Sicky61
20 augustus 2004, 20:13
.....ik vond je in je guns n' roses tijd toch beter axl

Axl Rose
20 augustus 2004, 20:22
.....ik vond je in je guns n' roses tijd toch beter axl

umm....ik ben niet de zanger als je dat denkt. Tis ook helemaal niet de bedoeling om er ook maar op te lijken. Ik ben de gitarist en heb de gitaar gedaan....

DACU
20 augustus 2004, 20:26
Ik vind dat je echt wel een unieke zangstem hebt, het geeft het nummer onmiddellijk een heel eigen geluid. Der gaan ongetwijfeld wel mensen zijn die zeggen dat je niet goed kan zingen, net omdat net zo apart klinkt. Maar die hebben dus niet goed geluisterd mijn gedacht
Persoonlijk vind ik het nummer echt wel sterk, qua originaliteit in ieder geval beter dan vele andere inzendingen.

Post het volgende nummer ook maar, kben benieuwd

el loco
20 augustus 2004, 20:34
Beetje rustig naar mijn smaak. Naar het eind toe wordt dat wat vervelend vind ik. Leuk gitaarwerk, solootje tegen het eind daar moet nog wat aan geschaaft worden. De zanger moet nog veel oefenen, op zowel zang als engelse utspraak. Maar het geheel is zeker niet slecht en oefening baart kunst...

Axl Rose
20 augustus 2004, 21:03
Ik vind dat je echt wel een unieke zangstem hebt, het geeft het nummer onmiddellijk een heel eigen geluid. Der gaan ongetwijfeld wel mensen zijn die zeggen dat je niet goed kan zingen, net omdat net zo apart klinkt. Maar die hebben dus niet goed geluisterd mijn gedacht
Persoonlijk vind ik het nummer echt wel sterk, qua originaliteit in ieder geval beter dan vele andere inzendingen.

Post het volgende nummer ook maar, kben benieuwd

Dankjewel voor je commentaar, ook namens de zanger! Onze zanger heeft idd een heel eigen geluid en we vonden het zelf ook best apart klinken. We hadden voor de eerste keer dit nummer opgenomen + nog een ander nummer wat we er later deze week opzetten. :)




Beetje rustig naar mijn smaak. Naar het eind toe wordt dat wat vervelend vind ik. Leuk gitaarwerk, solootje tegen het eind daar moet nog wat aan geschaaft worden. De zanger moet nog veel oefenen, op zowel zang als engelse utspraak. Maar het geheel is zeker niet slecht en oefening baart kunst...

thnx voor je reactie!. Inderdaad kan er hier en daar nog worden bijgeschaaft. Onze zanger was ook een beetje aan het testen op vocaal gebied. De solo is inderdaad net niet helemaal lekker getimed. Maar daarintegen waren we best blij met het eindresultaat :)

Sicky61
20 augustus 2004, 21:22
.....ik vond je in je guns n' roses tijd toch beter axl

umm....ik ben niet de zanger als je dat denkt. Tis ook helemaal niet de bedoeling om er ook maar op te lijken. Ik ben de gitarist en heb de gitaar gedaan....
Sorry axl.....de gitaar klinkt in de begeleiding prima....alleen wat dof.
Het solotje is niet helemaal zuiver maar wel op de goede plek.
Zit gevoel in het nummer en dat vind ik belangrijk.

Axl Rose
20 augustus 2004, 21:29
.....ik vond je in je guns n' roses tijd toch beter axl

umm....ik ben niet de zanger als je dat denkt. Tis ook helemaal niet de bedoeling om er ook maar op te lijken. Ik ben de gitarist en heb de gitaar gedaan....
Sorry axl.....de gitaar klinkt in de begeleiding prima....alleen wat dof.
Het solotje is niet helemaal zuiver maar wel op de goede plek.
Zit gevoel in het nummer en dat vind ik belangrijk.

thnx!! :D de dofheid komt doordat de gitaar rechtstreeks in de "korg d-1600 mk II" opname workstation geplugged was dus zonder amp, moeten we nog een keertje met amp opnemen maar dat komt ooit wel. :wink: bedankt voor je reactie :)