PDA

View Full Version : Misfits



hendri
20 augustus 2004, 16:31
Misfits 15-9 bij ons in Deventer!!

Locatie: Burgerweeshuis

Lahoeda
22 augustus 2004, 20:46
Ik heb al een kaartje voor in Eindhoven.
Ik verwacht een grote teleurstelling met deze veredelde Allstars coverband maargoed.
Hopelijk is de chemie goed tussen Marky en Dez en wordt dit toch een vet optreden,...hoop doet leven!

Fuhgawz
26 augustus 2004, 15:49
Ik zat er ook aan te denken om het concert in Eindhoven te bezoeken, maar heb nog geen kaartje omdat ik ook bang ben dat het heel erg schraal gaat worden. €17,50 is toch vrij duur voor de Effenaar.

Embryoyo
26 augustus 2004, 16:02
Ik kom misschien ook naar de Effenaar. Wordt dan de eerste keer.
Ken er alleen nog niemand... Lahoeda en Fuhgawz, kunnen we niet meeten? :-D

Embryoyo
26 augustus 2004, 16:04
Weet een van jullie toevallig hoe Steven Smegma eruitziet? Wil die gast wel is ontmoeten. 8-)

Lahoeda
27 augustus 2004, 15:54
Ik kom misschien ook naar de Effenaar. Wordt dan de eerste keer.
Ken er alleen nog niemand... Lahoeda en Fuhgawz, kunnen we niet meeten? :-D

Laat tegen die tijd wel wat weten.

Embryoyo
27 augustus 2004, 19:56
Is goed, zal ik doen. Maar zoals ik al zei: Ik weet het nog niet honderd procent zeker.
Waar zullen we dan afspreken? Ergens vlakbij of in de beurt van de ingang?

sunday violence
27 augustus 2004, 20:00
ik ben er ook

Neals
29 augustus 2004, 23:12
Ik ga naar de show in sneek

Embryoyo
12 september 2004, 16:56
ik ga morgen m'n kaartje kopen.

hendri
16 september 2004, 08:30
nou, ben gister dus bij misfits geweest. Niet echt mijn muziek maar wel lachen. Het duurde amper een uur maar dat vond ik wel genoeg. Ook wel tof om Marky Ramone aan het werk te zien.

Fans van Misfits neem camera's en spul mee om te signeren. De zanger nam in Deventer ruim de tijd om met je op de foto te gaan en spullen te signeren

Embryoyo
16 september 2004, 14:05
Ik ga er vandaag heen...ben benieuwd

Lahoeda
16 september 2004, 16:46
Johnny Ramone past away

Johnny Ramone, guitarist and co-founder of the seminal punk band THE RAMONES, has died at the age of 55.

Ramone, who had been fighting a five-year battle with prostate cancer, died in his sleep Wednesday afternoon (Sept. 15) at his Los Angeles home surrounded by friends and family, said the band's longtime artistic director Arturo Vega.

"He was the guy with a strategy. He was the guy who not only looked after the band's interest but he also was their defender," Vega told The Associated Press.

Ramone, whose birth name is John Cummings, had been hospitalized in June at Cedars-Sinai Medical Center.

Along with his wife, Linda Cummings, Johnny Ramone was surrounded at his death by friends, including PEARL JAM's Eddie Vedder, Rob Zombie and others. Other friends who gathered at his Los Angeles home included Lisa Marie Presley, Pete Yorn, Vincent Gallo and Talia Shire.

He is survived by his wife and his mother, Estelle Cummings. He will be cremated during a private ceremony.


RIP!

Triest.
Eens kijken of ze vanvond nog iets speciaals gaan doen bij die Misfits show.

Fuhgawz
17 september 2004, 17:41
Enne!? Heb ik wat gemist?

savecracker85
17 september 2004, 18:13
ze spelen vanavond in het patronaat in haarlem

Lahoeda
17 september 2004, 18:20
Niet echt ets gemist moet ik zeggen.
Leuk om ouwe helden aan het werk te zien maar niet meer dan dat.
Ik vond de nummers wel vrij inspiratieloos gespeeld.
Maargoed, geen slechte show, ik had er wel wat meer van verwacht.

Embryoyo
17 september 2004, 21:19
Ik vond vooral dat tweede bandje (volgens mij was dat The Spook) kut!
De pit was bij de Misfits best wel lekker. Verder had ik me wel vermaakt.

Vai Himself
26 september 2004, 10:31
khad ze eerder dit jaar in de melkweg gezien, toen was het nog wel leuk, maar in Deventer hebben ze zooooo slecht gespeeld. Die gast haalde de toonhoogtes voor de zang bijna nooit, een keer moesten we zowaar lachen, bij beat on a brat van de ramones, zo vals ging het. Maar goed respect idd voor marky, de enige die goed en strak speelde :lol:

Embryoyo
2 oktober 2004, 22:09
:lol:
Ach ja. :-D