PDA

View Full Version : transactie: ibanez sz520qm



amon
20 augustus 2004, 13:26
hoeveel mag zo'n ding 2dehands kosten?
en heb je er met 350 euro een goede koop aan (met gigbag, geen koffer)?

en zijn de elementen die erin zitten een beetje goed, of zou ik die moeten vervangen als ik er echt goed geluid uit wil?

edit: weet iemand misschien een site met muziek samples?

vester86
20 augustus 2004, 13:32
het schijnt een hele mooie gitaar te zijn voor de nieuwprijs, en een 2e handsprijs die daar nog eens onder zit: daar zou ik um voor nemen,
elementen klinken prima, geen topkwaliteit, maar beter dan gemiddeld voor ibanez, stuk beter

Joris

Anders Destium
20 augustus 2004, 14:13
Nieuw is hij E550 geloof ik, en ze zijn pas sinds vorig jaar op de markt. Erg leuke gitaren, zeker voor het geld dat je betaalt !

Het kan best dat hij al weg is, die gitaren zijn best gewild :)

amon
20 augustus 2004, 14:19
hoe is de hals eigenlijk, weet iemand dat?
is het weer een echte dunne ibanez hals en misshcien met jumbofrets?

Anders Destium
20 augustus 2004, 14:21
Het is een dikke hals voor Ibanezbegrippen

www.ibanez.com

Zelf zoeken is leuker :wink:

amon
20 augustus 2004, 14:27
ja, heb ik al gedaan, heb hem al vergeleken met mn rg-hals-maten, is idd wel dikker, maar ik kan uit die getalletjes niet echt opmaken hoeveel dat in het echt nou zou gaan schelen...
ik zal hem ergens eens gaan zoeken en uitttesten

Anders Destium
20 augustus 2004, 14:52
Voor die prijs is die gitaar zeker de moeite waard, je kunt hem altijd weer voor evenveel verkopen ook :)

StereoX
20 augustus 2004, 16:35
ik heb er een. erg fijne gitaar.

de hals is idd niet zo'n dun ibanez plankje maar gewoon een stevige hals. de elementen zijn op zich best redelijk.

ik heb de brugelement vervangen door een SD distortion en dan heb je echt een hele goede, mooi afgewerkte gitaar voor weinig geld.

NeeraDJ
20 augustus 2004, 18:08
Nou, nieuw is ie zelfs 450, dus probeer er nog iets van af te halen. Destijds was ie 560 euro ofzo en toen zocht ik er ook één.

Kreeg voor 500 euro een aanbod met twee Seymour Duncan pups ('59 en nog 1 ben ik vergeten)+koffer en originele elementen. Bereken wel dat Duncans hier minimaal 100 euro per stuk kosten, dus had ik met de huidige prijsgeving toch een betere deal dan jij.

Een ander forumlid had er toen ook één te koop staan voor 300 euro, ben alleen even vergeten wie.

amon
20 augustus 2004, 18:35
ik kan hem nu voor 300 ophalen. ik heb nog 2 emg hz's liggen die ik er dan wellicht in zet, hoewel die op de gitaar waarin ze nu zitten ruissen en alles is goed geaard, dus even kijken of het aan de gitaar ligt of aan de elementen...

vester86
21 augustus 2004, 01:55
erg mooie prijs denk ik, afwerking is echt erg goed..

The Mule
21 augustus 2004, 08:13
ik kan hem nu voor 300 ophalen. ik heb nog 2 emg hz's liggen die ik er dan wellicht in zet, hoewel die op de gitaar waarin ze nu zitten ruissen en alles is goed geaard, dus even kijken of het aan de gitaar ligt of aan de elementen...

wat dacht je van je versterker en/of lichtnetaansluiting, kenmerk van EMG's is juist dat ze niet ruisen, heb ik altijd begrepen. Het EMG brugelement op mijn 'knutselbas' is muisstil, zonder dat er ook maar iets aan aarding of shielding gedaan is!

amon
21 augustus 2004, 10:52
als ik mn andere gitaar inplug heb ik geen ruis...
maja, gitaar is verkocht. maar ik zoek verder...

Anders Destium
22 augustus 2004, 19:00
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=28519

Als je snel bent Amon kun je hem voor een mooie prijs overnemen denk ik :)

Texter
22 augustus 2004, 20:13
Hmmm waarom verkoopt iemand hem weer zo gauw :-?