PDA

View Full Version : Motion TC 907



Ibanez
9 september 2001, 21:16
Wie kent deze gitaar? Is hij goed? Zijn er mensen die ervaring met deze gitaar hebben? Ik vroeg me af of hij van goede kwaliteit is, want hij is wel erg goedkoop.(ƒ 325-) Het is een electro-akoestische nylonstring met cutaway. Een motion dus.(zie titel)

Outshine
10 september 2001, 00:10
Yep, die ken ik. En ik heb er nog (heel) ff op gespeeld. Voor dat geld is ie wel aardig (zolang je em niet versterkt speelt), al klinkt een fender akoustic (400 piek geloof ik) beter in die prijsklasse.

Maar jah k weet natuurlijk niet wat je budget is. Je moet de Ibanez AW serie checken (500-700 piek).

Ibanez
11 september 2001, 20:54
tis eigenlijk bedoelt als oefengitaar voor mij, geld is niet echt een probleem, alleen het lijkt me een erg mooie aanbieding, want ik vind ook voor klassiek oefenen nylon strings toch iets handiger dan steel strings. En nylon string-gitaren met element zijn meestal erg duur vandaar lijkt me het een mooie aanbieding.

Ibanez
12 september 2001, 19:01
Nog meer reacties??

Ibanez
14 september 2001, 17:52
??

bonecollector
18 september 2001, 23:14
Ik heb de motion TC 901. Het is naar mijn mening wel een leuk gitaartje. Speelt lekker. Ik heb hem ook gekocht als gitaartje voor erbij.Kan je makkelijk mee op vakantie nemen enzo. Maar je moet doen wat je zelf het beste vind. De een zegt dit en de ander dat. Terwijl je zelf dat beesie moet gaan bespelen. Doe je best denk er over na. Bespeel meerdere gitaren. Tja en meer kan ik je niet vertellen. Succes

Greets Bonecollector

Ibanez
20 september 2001, 18:21
Kheb er al op gespeeld, prima geluidje hoor, ook met de versterker. Alleen hij is zo goedkoop dat je niet echt weet of hij zo uit elkaar gaat vallen na een maandje, of dat je er nog lang op kan spelen.

Ibanez
29 september 2001, 12:23
kga vandaag ffetjes kijken naar wat anders denk ik. Mischien is de motion toch een beetje een prutgitaartje voor dat geld. Kga mischien een alhambra kopen ofzo.