PDA

View Full Version : Lead gitarist zoekt band



michiel
9 mei 2001, 23:13
Gitarist (24) zoekt professioneel ingestelde (metal)band. Stijl/Niveau: van Dream Theater via Nevermore en Cynic naar Orphanage en Lacuna Coil. Stijl maakt niet veel uit als het maar goed wordt uitgevoerd. Liefst Midden Nederland

Schizo
4 oktober 2001, 17:19
Waar in midde nederland woon jij dan?

anoniem
4 oktober 2001, 20:23
In culemborg:D, 20 km onder Utrecht.

Heb je interesse dan?

Gr, Michiel

Michel Bik
1 september 2002, 12:05
Hoi Michiel.
Wij, Live&Bombastic, zijn hard op zoek naar een opvolger van onze gitarist, die er na 25 jaar al mee ophoudt (verhuizing).
´Wij´ zijn een ervaren amateurband met semi-professionele insteek en we spelen stevige engelstalige pop-rock. Oefenen is 1x per week in Culemborg. Optreden (streven) 1x per maand. kijk op de site voor meer info.
Laat aub wat van je horen!!

Hrödger
20 juni 2006, 00:30
ik zoek nog een ervaren gitarist
stijl in flames, dark tranquillity, nevermore etc.

!!!

mail me op judge1@chello.nl

Raffie
22 juni 2006, 09:17
Hoi , nu er hier toch wat gitaristen aan de praat zijn, wij zoeken nog een goede gitarist om onze band "erazer" terug kompleet te krijgen, stijl lekkere "old school" heavy metal met lekkere twin-leads. repetities zijn zondag in Eindhoven ...

Raf

jorrit
23 juni 2006, 14:43
ik zoek nog een ervaren gitarist
stijl in flames, dark tranquillity, nevermore etc.

!!!

mail me op judge1@chello.nl

waar woon je gozer?

Someweirdsin
31 augustus 2006, 17:43
Hoi, wij zijn Gerard en Lindy van Some Weird Sin. We zoeken een nieuwe ambitieuze gitarist, omdat onze huidige gitarist de band moet verlaten. We wonen allebei in Amstelveen en we repeteren meestal in Amsterdam. Onze stijl is indie rock met een eigen sound.

Check onze site www.someweirdsin.nl om te horen hoe we klinken en wat we tot nu toe gedaan hebben.

Groeten, Some Weird Sin
06 53602621 (Lindy)
06 41456326 (Gerard)