PDA

View Full Version : kheb m'n nieuwe versterker :)



Ronald
20 augustus 2004, 13:00
ik heb sinds gister een nieuwe versterker, en na veel wikken en wegen is het de Randall Cyclone geworden :)

wa een bakbeest is het zeg :-D en er komt dus echt wel een strak en heavy geluid uit he. en de clean is vooral heel erg clean.

kben er wel half nederland voor afgereden maar het was het wel waard :)


ik heb alleen 1 probleempje, ik krijg mn boss me-50 er niet op aangesloten. :-? als ik da ding gewoon tussen mn gitaar en de versterker plug da doet ie het niet. en bij mn vorige versterker wel. heeft iemand enig idee hoe da kan ?

bluegate
20 augustus 2004, 13:16
Gefeliciteerd,

Heb je nog een andere versterker of iets waarmee je kunt kijken of de ME-50 nog werkt?
Gitaar rechtstreeks werkt wel?
Kabels zijn getest en in orde?

Zitten er pedalen in de ME-50 of gebruik je het digitale gedeelte (del/rev)
Dit gedeelte zou je nu in de effectsloop moeten plaatsen.
Alle andere pedalen voor de versterker.

Ideaal is:
gitaar
effectpedalen (comp, dist, wah etc.)
versterker ingang
effecten in loop (tijd gebaseerd dus delay, reverb, chorus etc.) eindversterker ingang
speakers

Ronald
20 augustus 2004, 13:23
de kabels zijn in orde. en ik heb verder geen andere effecten dan mn me-50 en de lampjes van de me-50 branden wel gewoon dus het lijkt me dat ie het gewoon doet. bovendien deed ie het eergisteren nog prima op mn ouwe amp.

dus het is wel erg vreemd :-?

Ronald
21 augustus 2004, 13:41
aah ik ben er al uit , het lag toch aan een van de kabels. nu doet ie het weer :)

vester86
21 augustus 2004, 13:57
sja, altijd die kabels... gewoon alles draadloos maken ;-)

andy
21 augustus 2004, 14:33
sja, altijd die kabels... gewoon alles draadloos maken ;-)

Zeker het fragment van de Spinal Tap film niet gezien als ze op de luchtmachtbasis staan te spelen. :wink:

@Ronald gefeliciteerd met je amp.

EmgMaster
21 augustus 2004, 19:09
kun je misschien wat soundclips maken van je cyclone, ben wel benieuwd hoe die klinkt

Ronald
21 augustus 2004, 19:14
ik heb geen idee hoe ik da voor elkaar moet krijgen eerlijk gezegd.


op www.randallamplifiers.com staan ook wel soundclips, maar ja die klinken toch nie helemaal het zelfde als de mijne maar goed , internet klinkt altijd anders en tis natuurlijk met andere pickups opgenomen enz.


kheb trouwens ook de vmax uit geprobeerd. maar die viel nogal tegen , ookal was die dan gedeeltelijk buizen.