PDA

View Full Version : Heel netjes van Marshall



BartL
19 augustus 2004, 16:03
Twee maanden geleden is mijn versterker (dsl 201) meegenomen door een vertegenwoordiger van Marshall. Hij viel hiel soms uit. In de 2 maanden dat hij daar (in een of andere testruimte :???: :-? ) heeft gestaan heeft hij dit probleem maar 1 keer vertoond. De oorzaak is volgens Marshall wel te achterhalen, maar daar gaat voor hun teveel tijd inzitten. Daarom ben ik over een week de trotse eigenaar van een NIEUWE dsl 401...met 3 kanalen & weer 2 jaar garantie. De 201 wordt niet meer gemaakt...

:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Anders Destium
19 augustus 2004, 16:22
Gefeliciteerd, goede service :lol:

AART
19 augustus 2004, 16:37
idd, wel netjes, enm gefeliciflapstaart :)

keef
19 augustus 2004, 17:34
'heel netjes'..:roll:

heavy-metal-thunder
19 augustus 2004, 19:01
Zeer nette mensen daar bij marshall.

Ik had twijfel omtrent de vorm van een controlelampje van mijn oude Marshall. Mailjte met wat foto's en serienr. gedaan en de volgende dag had ik al een serieus antwoord van de service manager.

Marshall rules. Marshall voor allen en allen voor Marshall...

wietse
19 augustus 2004, 20:02
mazzelaar.

BLOK182
19 augustus 2004, 20:46
Nice one!

RRRobin
19 augustus 2004, 22:15
wauw :O
daar heb je nog eens geluk mee :O

AART
19 augustus 2004, 22:19
kheb ook net een nieuwe marshall binnen :-D ,

maar niet gekregen :(

marc_o
20 augustus 2004, 09:17
Hele nette oplossing hoor!! Proficiat!

Baco
20 augustus 2004, 09:30
Zo zie je maar, het is toch goed gekomen, hé.

Veel plezier met je nieuwe amp :wink:

marc_o
20 augustus 2004, 11:18
Heb ook zoiets gehad met Engl, ik hoorde er een tik in die steeds terugkwam, vergelijkbaar met een gsm, maar dan veel langzamer. Ingeleverd bij de winkel (van Gorp in Roosendaal, waar ik direct een leenversterker mocht uitkiezen voor zolang het duurde, 5150 combo) en na 2 weken kreeg ik bericht. Ze hadden het zelf niet gehoord, maar kom maar een nieuwe halen. En dat was direct een iets nieuwer model. Dat zijn gewoon goede zaken....je betaalt er ook genoeg voor trouwens.

downpaymentblues
20 augustus 2004, 23:40
Marshall rules ik heb nog een lead 12 uit 83 (anders moest dit naar het andere topic) :lol: oefen versterker maar wat een super ding gewoon gemaakt om te raggen. Ik heb hem ooit nieuw gekocht alleen het lichtje in de schakelaar heeft het 10 jaar terug begeven.En wat een vet geluid voor zo"n klein kastje daarom heb ik nog steeds en verkoop hem nooit :D

vulvasonic
21 augustus 2004, 00:56
Geweldig voor je en TOP van de jongens van Marshall (winnen daarmee toch weer een stukje van mijn respect voor ze).

Maar is het niet eigenlijk een weinig van de ZOTTE dat we hier met z'n allen de perfecte afhandeling van Marshall zitten te bewierroken, terijl het in feite toch DE REGEL zou moeten zijn en niet DE UITZONDERING.

Veel te veel andere kleine en grote gitaar- en versterkerfabrikanten moeten hier maar een voorbeeld aan nemen.

BartL
21 augustus 2004, 01:01
Jah, zit wat in :)

Ik had eigenlijk verwacht dat ze wel moeilijk zouden gaan doen ofzo. Dus toen de verkoper van Arons belde had ik al zoeits van: oow jee...

Maar goed, zonder probleem een nieuwe.

Edit: ENGL schijnt inderdaad ook zeer klantvriendelijk te zijn.
Heb eens van iemand gehoord die een pedaal kwam testen dat hij een Screamer had die erg snel feedback begon te 'vertonen'. (??) Hij kreeg zonder meer een nieuwe amp.

josh.vandenberg
21 augustus 2004, 11:40
Ik heb ook een x een reparatie gehad .Ze hadden het apperaat zelf doorgestuurd,ze kwamen er niet uit.En zij hebben die rekening voldaan.Heel goed.Dan blijf je merkentrouw

AART
22 augustus 2004, 22:20
welke amp was dat van je?

Michael AE
22 augustus 2004, 23:14
Ik had ook iets heel cools met mijn Bogners....











Er gaan geen dingen van kapot, omdat ze kwalitatief brilliant zijn. Goede service, toch? :razz:

Bigfoot414
22 augustus 2004, 23:58
In tegenstelling tot Kitty Hawk. In Enschede schijnt een importeur of zoiets te zitten, en ik heb ooit een mailtje gestuurd met een vraag over de footswitch geloof ik. Kan me niet herinneren dat ik ooit antwoord heb gekregen... :evil:

Bluppie
23 augustus 2004, 22:58
goed, maar niet erg snel. Je hebt 2 maanden zonder amp gezeten

BartL
23 augustus 2004, 23:32
goed, maar niet erg snel. Je hebt 2 maanden zonder amp gezeten
Jup, dat is ook waar. Mjah, TOEVALLIG maar één repetitie gehad in die perdiode :) Volgende week beginnen we weer...hehe.

BartL
1 september 2004, 23:13
Zo, hij is gisteren binnengekomen.
In eerste instantie vond ik hem niet lekker klinken (Hij kon niet ver genoeg open om goed te klinken :) ). Vandaag nog eens flink met de knoppen gepield. Ik heb nu de gain van het clean en het volume van de OD erg laag staan. Respect. op 2 en 5, zodat ik het master-vol een stuk hoger kan zetten. Hij klinkt zo echt veel en veel beter vind ik. Nee, dat zit niet tussen mijn oren :)

Maar goed, ik ben dus erg blij met mijn nieuwe amp. Vanmiddag mijn salaris van de Edah binnen gekregen & overmorgen wordt m'n Lag waarschijnlijk verkocht...GAS! :o

:-D

IndiepoprockJesse
3 september 2004, 08:57
yeah, als je live gaat rocken, ga je wel veel open gooien bartje, geloof me ;)

en gooi ook eens de gain van de clean helemaal open.. bluesbreaker style!!

Jesse//

heavy-metal-thunder
3 september 2004, 09:47
Marshall rules ik heb nog een lead 12 uit 83 (anders moest dit naar het andere topic) :lol: oefen versterker maar wat een super ding gewoon gemaakt om te raggen. Ik heb hem ooit nieuw gekocht alleen het lichtje in de schakelaar heeft het 10 jaar terug begeven.En wat een vet geluid voor zo"n klein kastje daarom heb ik nog steeds en verkoop hem nooit :D

En daardoor vind je ze maar zelden 2de hands... snif snif... ben al maaaanden op zoek naar zo'n zalig scheurijzertje...

downpaymentblues
9 oktober 2004, 11:58
http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/gitaarbasversterkers/23961.htm?oudei=30 Dit is een 12 lead heavy metal thunder groeten.