PDA

View Full Version : waar is je oefenruimte en hoe ziet ie eruit?



harrie-beton
19 augustus 2004, 13:08
Wij hebben sinds een maand een nieuwe (eigen) oefenruimte :-D .


Medemuzikanten:
waar oefenen jullie met de band?
Post eens een foto?
Wat kost jullie oefenruimte per maand?
Hoe vaak oefent jullie band?

thijsov
19 augustus 2004, 13:35
oefenruimte: kamer van drummer, (geen last gehad van buren 8-) )
foto komt eraan, als ze online staan :)
kost = niks
oefenen, nu in vakantie 3 keer per week, schooltijd 1 keer ofzo :)

Pete Townshend
19 augustus 2004, 13:47
- Repetitiehok boven een bakkerij (dus gebakjes :D )
- Kost niks
- Repeteren een keer in de week, soms twee keer, anders worden de buren hysterisch 8-)

zenabi
19 augustus 2004, 15:28
hebben een "keet" omgebouwd .staat achter het bedrijf dus kunnen elk moment spelen . zitten wel te klooien met geluid .valt vies tegen om bas en drum niet te horen (hebben al klachten ) dus momenteel aan het uitzoeken wat te doen ( deur is in iedergeval nog niet goed ) hopen dat dit de oorzaak is - heb wel foto's maar ik weet niet hoe ik die hier neer moet zetten :oops:

harrie-beton
19 augustus 2004, 22:33
hier de drums en rechts mijn versterker voor mijn pod. En ook rechts de koptelefoonversterking van de zanger. Hij oefent met in-ear. Mengtafel hangt aan de muur.

http://home.planet.nl/~stee0036/gitaarnet/oefenruimte/drums2004.jpg

harrie-beton
19 augustus 2004, 22:35
dit is de bashoek
tja

http://home.planet.nl/~stee0036/gitaarnet/oefenruimte/bashoek.jpg

harrie-beton
19 augustus 2004, 22:36
en dit is buiten de oefenruimte. Er zijn meedere hokjes voor de diverse huurders. Uitsluitend opslag, wij zijn de enige band.

nee. die auto is NIET van mij. hij is wel te koop.


http://home.planet.nl/~stee0036/gitaarnet/oefenruimte/hokje.jpg

Chris Wolstenholme
21 augustus 2004, 13:36
wij zitten in een oude koelcel, onze freeezahh :D

fijne reverb daar :)[/img]

andy
21 augustus 2004, 14:46
Ons hok in het Viadukt. Spul staat in kasten. Er maken meerdere bands gebruik van.

http://www.meanmachine.nl/mm_v5/images/mm%20kills.jpg


Foto is trouwens een geintje voor een of ander huis aan huisblad.

@ Harry Beton. Ziet er goed uit, waarzitten jullie ergens??

Wormaap
21 augustus 2004, 18:34
Foto heb ik momenteel niet, maar we hebben't wel getroffen :P
Oefenruimte: Een compleet jongerencentrum. Zo vaak we willen, en gratis... Toch handig als de pa van de bassist'n jongerencentrum runt :)

wietse
21 augustus 2004, 19:20
http://www.meanmachine.nl/mm_v5/images/mm%20kills.jpg


nieuwe band andy?
herken alleen de bassist , die met een voor hem onbegrijpelijk ding in z'n handen staat. :-D

harrie-beton
21 augustus 2004, 20:34
@ Harry Beton. Ziet er goed uit, waarzitten jullie ergens??



Wij zitten in de loodsen bij de Ulgersmaweg. De pincode van het alarm is 1234

andy
22 augustus 2004, 00:32
Thanx, die naakt poster is jullie bassist kwijt. :wink:

@Wietse. Onze bassist was eerst onze drummer. De FBI pet was toen onze bassist. En de gast in het drumkleed is een kunstenaar. Foto is vier jaar oud.
Het verhaal heb ik waarschijnlijk al eens verteld. De kunstenaar had voor zijn afstudeerproject een boek over het Viadukt gemaakt en had in academie Minerva een tentoonstelling met oude amps en ons drumkleed. Drumkleed was 10 jaar niet uitgeklopt, vandaar, hij wilde ranzigheid met die tentoonstelling. Schoonmakers van de kunstacademie hebben toen een stofzuiger over het kleed gehaald. Voor de gein een persbericht naar de noordelijke media gestuurd. Maar dat is via ANP het hele land door gegaan. Stonden in alle kranten, veel radio interviews, bij Frits Spits oa. Media hadden er een vernield kunstwerk op een kunstacademie van gemaakt. Ja, ja hoe maak je nieuws.
Op de foto "straffen" wij zogenaamd de kunstenaar, omdat hij het drumkleed schoon terug bracht.

Maar anyway, het is iig de enige duidelijke foto van ons hok.

scholier
23 augustus 2004, 20:09
wij oefenen bij de drummer op zolder maar de band heeft nog nooit goefend met een zanger/es in dit geval een zangeres maar dat gaan we morgen doen 8-) :lol: :gitarist:

Fatal Fairytale
24 augustus 2004, 16:11
geen foto, maar we oefenen bij onze toetsenist thuis, daar hebben we zelf een oefenruimte in elkaar gelfanst, met alles erop en eraan...

nu nog een manier vinden om hem enigszins schoon te houden

Antal
24 augustus 2004, 17:46
Wij oefenen in een scoutinghuis. Ideale plek voor ons. Heb geen foto, maar het is gewoon zo'n houten hok met allemaal van die kinderdingen aan de muur en zo...

Set Wenker
26 augustus 2004, 00:41
Ik had hem geloof ik al eens gepost ergens, maar goed. Dis dus de schuur waar wij altijd oefenen. Hij is van de oom van onze bassist en we kunnen er geheel kostenloos terecht wanneer we willen. We moeten wel rond half 11 's avonds stoppen omdat anders de buren gaan klagen. Verder is het perfect.

http://www.therejects.nl/site/fotos/albums/Algemeen/028.jpg

theo!
9 september 2004, 12:05
wij hebben het ook mooi getroffen met de band, mijn vader speelt zelf ook in n band en is architect...en toen we ons huis gingen verbouwen heeft hij er direct maar 2 geisoleerde oefenkelders bij laten bouwen 8-)
swinters lekker warm, zomers lekker koel...:)
foto's kan ik nu niet bij, onze site is under construction...

flightcase
3 oktober 2004, 21:06
Wij oefenen bij onze andere gitarist achter zijn huis hij is veehouder en heeft een hok gemaakt naast het kalfjes verblijf (we oefenen dus met publiek alleen jammer dat ze altijd boe roepen :-D ).
En we zitten achteraf dus kunnen net zollang doorgaan als we willen.

Soul Grinder
9 oktober 2004, 20:02
Mijn band oefent in het Viadukt, in Groningen.
Foto's op www.viadukt.nl

andy
11 oktober 2004, 00:33
Mijn band oefent in het Viadukt, in Groningen.
Foto's op www.viadukt.nl

Jullie ook al, welke avond?? Wij zitten er op vrijdag.

Soul Grinder
11 oktober 2004, 02:34
Wij zitten er op de maandagavond, van 7.00 u. tot 23.00 u, in backline 3.

Mr.Bluesbreaker
11 oktober 2004, 13:30
op de maandagavond, van 7.00 u. tot 23.00 u.

{lame mode on} Stelletje fanatiekelingen! :D {lame mode off}

andy
11 oktober 2004, 20:21
Hahahahaha.
Ze krijgen zeker een voorkeursbehandeling daar. :-D Wij mogen er pas om 19.00 uur in. :wink:

Soul Grinder
12 oktober 2004, 02:05
Hahahahaha.
Ze krijgen zeker een voorkeursbehandeling daar. :-D Wij mogen er pas om 19.00 uur in. :wink:
Dom van me. Ik bedoelde idd 19.00 u. :D
Sorry, ik was blijkbaar niet helemaal wakker...