PDA

View Full Version : is dit te koop?



frontman
18 augustus 2004, 21:45
is er een air norton (john petrucci) single coil ergens te verkrijgen?
of een single coil pickup die bijna hetzelfde klinkt.

Anders Destium
18 augustus 2004, 23:10
Umm, je kunt een Air Norton wel single coil schakelen :lol:

Je zou op www.dimarzio.com kunnen kijken naar een SC die ongeveer dezelfde eigenschappen heeft, maar de truc van een AN zit hem vooral in de warme tone wat je met een SC eigenlijk nooit zult bereiken...

vester86
19 augustus 2004, 01:29
ik heb niet gehoord dattie single coil te krijgen is, lijkt me ook onlogisch, want humbucker en single coil zijn nogal verschil.
hij is ook niet in single coil FORMAAT te koop bij mijn weten (single coil sized humbucker) dus je zult OF: een echte moeten kopen OF iets moeten kopen wat er een beetje bij in de buurt komt

ninja
19 augustus 2004, 16:45
ik wil ook gewoon die sound alleen heb ik geen plaats voor een humbucker, alleen single coil. is er geen sc sized air norton te verkrijgen?

Anders Destium
19 augustus 2004, 16:56
Nee, sorry!

Je zult hoe dan ook ontzettend veel moeite hebben om met een (schelle) SC een humbucker geluid te evenaren, hums klinken van nature al een stuk warmer en voller (en dat is net hoe een AN ook klinkt) :)

Anders Destium
19 augustus 2004, 16:56
Nee, sorry!

Je zult hoe dan ook ontzettend veel moeite hebben om met een (schelle) SC een humbucker geluid te evenaren, hums klinken van nature al een stuk warmer en voller (en dat is net hoe een AN ook klinkt) :)

ninja
7 september 2004, 02:46
dus een single coil sized humbucker klinkt niet hetzelfde als een
humbucker?