PDA

View Full Version : Gitarist (19) zoekt gitarist(e) om mee te jammen (rock/metal



Diamond Head
10 mei 2002, 23:35
Ik ben 19 en speel nu dik 1,5 jaar. Van nummers als 'Symphony of destruction', '99 ways to die' en 'The Killing Road' (megadeth) of 'Jump in the fire' (metallica) kan ik alle rhythm spelen.
Verder o.a. de solo uit het Megadeth nummer 'She-Wolf'.

Ik ben op zoek naar een gitarist(e) van mijn leeftijd bij mij in de buurt en van mijn niveau die wel eens wil jammen.

Bands die ik goed vind zijn o.a. Megadeth, Dream Theater, Steve Vai, Marty Friedman, Iron Maiden, Metallica, Blind Guardian, Diamond Head, Joe Satriani, Iced Earth en Slayer.



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Diamond Head op 2002-09-07 20:55 ]</font>

Diamond Head
27 mei 2002, 16:30
*up*

AMS_yeah
10 augustus 2002, 21:23
Hey,
Ik ben dan misschien niet van je leeftijd,(ik ben 16), maar ik vind het vet om te jammen en ik woon in Nieuwegein.
Ik speel 2 jaar akkoestisch en heb mijn A-diploma van de muziekschool. Ik speel een jaar elektrisch en ga in september beginnen met lessen daarin.
Ik houd van iets rustigere bands zoals Nirvana, the Smashing pumpkins, Muse, en The Red Hot Chili Peppers.
Ik hoop nog van je te horen,
tschuss,
AMS

Diamond Head
7 september 2002, 23:04
Ik heb je gemaild.

Als er anderen willen reageren: is nog steeds welkom

AMS_yeah
8 september 2002, 11:54
Ik kan even niet in mijn account komen, iemand heeft in de vakantie mijn computer gemold, dus als je het even op deze site wilt zetten, kan ik het deze maand nog lezen.
alsvast bedankt,
AMS

Diamond Head
8 september 2002, 13:28
Heb je geen andere account dan? Bij iets anders dan hotmail misschien?

Diamond Head
13 september 2002, 11:32
Anne?

AMS_yeah
15 september 2002, 22:46
nu heb ik jou gemaild
(we komen er wel);)

Diamond Head
20 september 2002, 23:37
en ik jou weer :smile: