PDA

View Full Version : Doorstartende gitarist zoekt muzikanten...



Franc
18 augustus 2004, 15:59
...om vrijblijvend mee te spelen.

Ik ben niet op zoek naar een band voor (betaalde) optredens of zo, maar ik wil weer eens samen met anderen spelen. Heb dit vroeger op school wel veel gedaan en denk soms nog wel eens met weemoed terug aan onze jamsessies op de zater- en zondagen :D

Tien jaar lang niet gespeeld (ben inmiddels 30 jaar) en sinds een jaartje het 'gitaren' weer opgepakt, maar zonder andere muziek maken blijft het tobben.

Wie weet zijn er mensen die hetzelfde hebben en het leuk vinden om eens een avond of in de weekend lekker te jammen en te zien wat er gebeurt.

Spullen heb ik wel, maar een echte oefenruimte zal dan nog gevonden moeten worden.

Misschien wel handig om te weten: ik woon in Zwartewaal (dat ligt ergens tussen Spijkenisse en Brielle) en ben volledig mobiel.

Tsja, en wat voor muziek? Ik hou zelf erg van Van Halen, AC/DC, Queen, gewoon lekkere old-fashioned rock zou ik zeggen.

ijzerbroot1
16 september 2004, 17:35
Hee, dat klinkt bekend.....ik zoek wat jij zoekt.neem ff contact op als je wilt, ik woon in Hellevoet. charger_82@hotmail.com of PM me.