PDA

View Full Version : Koch Twintone combo



Droffie
17 augustus 2004, 14:12
Moet 't toch even weten.
Kep er op 1 gespeelt bij Feedback en ik ben erg onder de indruk. Ik vraag me af wat jullie vinden van die amp want ik zit er zwaar over te denken om er een te kopen...GAS!
Dus Twintone gebruikers...laat wat van je horen.

D.

cosmos
17 augustus 2004, 14:25
Ik heb hem nu al zo'n 4 jaar, en zou nog steeds niet zonder willen. Klinkt altijd te gek, zowel clean als OD. Zowel met humbuckers als single coils komt ie helemaal tot z'n recht. SUPER!

pimmetje
17 augustus 2004, 14:35
Ik speel er nu ook een aantal jaartjes over... prima ding en redelijk breed inzetbaar; volume van thuis oefenen tot loeihard, geluid van mooi clean tot een goede scheur.

Ook echt degelijk gebouwd en goed nagedacht over de extra's/functies.
Er zijn twee dingetjes die voor sommigen een nadeel zouden kunnen zijn:
- reverb kan niet bediend worden met de footswitch;
- reverb en knopje voor rythm/lead-volume zitten achterop de versterker.

Zelf heb ik er weinig moeite mee, want je stelt die dingen 1x in voor de avond en je hoeft er niet meer aan te zitten.

Droffie
17 augustus 2004, 14:38
gebruiken jullie ook de powersoak. Lijkt me zo'n handige feature. Kan je met de soak alleen naar 25 watt of je het volume ook regelen?

cosmos
17 augustus 2004, 15:03
Je kunt naar 25 watt of naar een koptelefoon. (load functie dus)
Ik vind het heel praktisch, zeker als je soms in een (te) kleine oefenruimte staat!

Negative K3 fan
17 augustus 2004, 15:07
Ik speel er nu ook een aantal jaartjes over... prima ding en redelijk breed inzetbaar; volume van thuis oefenen tot loeihard, geluid van mooi clean tot een goede scheur.

Ook echt degelijk gebouwd en goed nagedacht over de extra's/functies.
Er zijn twee dingetjes die voor sommigen een nadeel zouden kunnen zijn:
- reverb kan niet bediend worden met de footswitch;
- reverb en knopje voor rythm/lead-volume zitten achterop de versterker.