PDA

View Full Version : iemand naar flevo geweest???



Nocki
17 augustus 2004, 08:45
iemand naar flevo geweest???

GuitarCroock
26 augustus 2004, 19:20
Ik, alle dagen. Was daar als medewerker voor de techniek in de Reaktor, hier heb ik het licht ontworpen, en hielp met het geluid, en bediende het licht

Nocki
26 augustus 2004, 19:42
leuk. heb je het naar je zin gehad?

Javaca
3 september 2004, 20:46
Ik kon niet, moest werken :cry:

Fluffy
3 september 2004, 22:47
uhm kan aan mij liggen hoor... maar flevo ?? flevoland ?? :???: :razz: :oops: :cry: :o

spanky_franky
8 september 2004, 15:48
ja dus?

Lowlands is ook in Flevoland :cool:

e_lukather
8 september 2004, 19:37
Ik wou ook gaan.. maar werk werkte niet mee. Dus jaa.. Opwekking was wel HEEEEL gaaf. maar dat is al tijdje terug..

Hey nocki.. ga je weer terug naar rack?

Nocki
8 september 2004, 20:21
idd ik ga weer terug naar een rack. wij gaan met mn nieuwe band zaterdag naar belgie naar live@opwekking. zie ik eindelijk eliza krijgsman in het echt... ben benieuwd waar die op speelt...

Nocki

e_lukather
8 september 2004, 21:31
JAAAAAAAAAAAAAA?? WOOOH IK WIL MEEE hahaha..

gaaaf joh.. lijkt me echt zo koel he! Ik heb er nog een cd van liggen. Ik heb elisa wel gezien tijdens een conferente/workshop in de hebron (Dalfsen). Maar toen gebruikte hij een stomme kleine fender princeton 30 ofzo.. icm met 1 of ander 19inch ding van Boss ofzo. En een digitech midi pedaal. ZIjn gitaar is wel heeeel gaaf. Mooi hout voor een hals. Op de toets is het echt uniek..

Ik vraag me af wat hij bij 2 opwekking cd's terug gebruikte voor amp. Vet lekkere scheur iig. Bij opwekng zelg 1jaar terug speelde hij over een jcm800.. Die klonk GOED!

Eric

Snadder
8 september 2004, 22:10
Wil ik ook naartoe :D

e_lukather
8 september 2004, 22:30
Yo snadder,

ben je ook Christelijk? Niet dat dat verplicht is ofzo.. maa rleek me wel leuk om te weten.