PDA

View Full Version : Give your opinion..



Laars
16 augustus 2004, 17:21
www.larsbouwtgitaar.tk

Ze is nog niet helemaal af, moet nog een mooi element vinden... Maar het idee is er... GEEF JE OORDEEL!

Cheers, Lars.

Anavrin
16 augustus 2004, 17:54
strat-knoppen vind ik wat minder, maar die neckplate is echt te gek (waar heb je dat laten doen). Verder lijkt de paintjob wat bobbelig, maar dat kan ook aan de foto's liggen. Mooi hoor!

amon
16 augustus 2004, 17:58
ik heb ook nog zo'n body (met hals, maar die vraagt zeker om vervanging) ik ga ook eens kijken wat ik ervan kan maken.

birt
16 augustus 2004, 22:42
ik vind de paintjob niet mooi, maar das persoonlijke smaak natuurlijk, de vorm van de body is wel cool hè :D

Laars
17 augustus 2004, 12:48
Je bedoelt de tekening of de manier waarop ie is gespoten??

Ps Ben niet de enige met de union jack op z'n gitaar... zag laatst nog die gast van oasis op een jacky spelen...

:lol:

michielv
17 augustus 2004, 13:34
www.larsbouwtgitaar.tk

Ze is nog niet helemaal af, moet nog een mooi element vinden... Maar het idee is er... GEEF JE OORDEEL!

Cheers, Lars.

Leuk gevonden, zeker omdat je zo te zien voor alleen een halselement gaat. Hoe heb je de gaten opgevuld? Puur met plamuur of eerst hout en het zaakje daarna afgeplamuurd?

Ben benieuwd naar het eindresultaat & de klank! 8-)

Laars
17 augustus 2004, 13:40
Grootste werk opgevuld met 2 componenten woodfiller. Daarna met plamuur eroverheen. Daarna geschuurd en nog een paar keer plamuren en schuren. En als finishing touche met een verdunde woodfiller eroverheen om alles mooi te vlakken.

Heb inderdaad gekozen voor alleen een halselement, die gebruik ik t meeste namelijk en t drukt weer een beetje de kosten.. Is vooral een gitaar om anderen de ogen mee uit te steken, daarna pas de oren...
Toch mooi als je een eigen gemaakte gitaar aan de muur hebt hangen... :-D

MightyMike
17 augustus 2004, 14:20
Zo'n gitaar met je eigen naam op is pure egotripperij!


I like it!

soup
17 augustus 2004, 16:00
je gitaar vorm op het begin lijkt op deze:
http://www.espguitars.com/images/guitars/AL600_3tb.jpg

Laars
17 augustus 2004, 18:42
WHAHAHAHA! ....MIGHTYMIKE... wat noem je precies 'egotripperij'?

Yep Soupero, ze heeft er wel wat van weg idd... :D

Laars
17 augustus 2004, 18:49
Nog ff voor de goede orde om nog meer mailers over de neckplate te voorkomen...
Om zo'n gegraveerde neckplate te krijgen moet je gewoon een blanko neckplate kopen bij de gitaarwinkel. Ga daarmee naar een ijzerhandel waar ze naamplaatjes graferen en you have it! Suc6!

:wink:

MightyMike
18 augustus 2004, 10:22
WHAHAHAHA! ....MIGHTYMIKE... wat noem je precies 'egotripperij'?

Yep Soupero, ze heeft er wel wat van weg idd... :D

Touché

E-male
30 augustus 2004, 00:03
Super cool idee, zo'n art op je body springt zeker wel in het oog bij publiek. Zit er trouwens nog n vorm van lak over de verf heen?
Ik zou overigens die 'slagplaat' of 'knopmonteerplaat' in dezelfde kleuren verven als de body, zodat ie er zeg maar in wegvalt. En die knoppen vind ik ook wat minder, misschien dat van die chromen stratknoppen er beter bij staan. Die zijn overigens wel n stukje duurder...

Shaggy
7 september 2004, 00:37
is de body afkomstig van een samick?

Hendrix
7 september 2004, 16:26
Dat is zeker een mooie gitaar geworden!

E-male
9 september 2004, 23:59
mooi gemaakt. ik zou alleen die slagplaat of knopmonteerplaat in de kleuren verven van de body zodat ie er in wegvalt zeg maar. simpel klusje en het wordt weer een beetje er beter op denk ik. eigenlijk geldt dat dan dadelijk ook voor de elementkap.. maar dat moet je dan maar zien.
die knoppen vind ik ook wat minder, misschien dat verchroomde stratknoppen mooier zouden staan. maar die zijn wel wat duurder.

Anavrin
10 september 2004, 12:13
of zulke knoppen:
http://www.warmoth.com/hardware/images/parts/knobs_1.jpg
zijn maar 4 of 5 euro per stuk.

Bassbitch
10 september 2004, 12:30
wat een vette gitaar! echt gaaf! dat wil ik ook nog es proberen!