PDA

View Full Version : Is dit iets?



Casseman
16 augustus 2004, 13:50
Hallo.
Ik zag deze advertentie op marktplaats:

http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/gitaarbasversterkers/21507.htm?av=a&fo=1&rv=100

Weet iemand hier meer over?

e_lukather
16 augustus 2004, 15:24
Ik geloof dat dat ventje van direct ook over dat merk speelt... klopt dat? Verder weet ik er niks over.

AART
16 augustus 2004, 15:26
allebei die lui van direct selen door randall kasten, er staan soms ook randall tops maar ze spelen meestal op mesa's die ze achter de stack zetten....

andy
16 augustus 2004, 15:40
Randall is een merk uit de USA dat vooral door heavy metal bands gebruikt wordt, tenminste de gitaar tube amps.
Die zijn over het algemeen van goede kwaliteit.
De top waar jij naar vraagt ken ik helaas niet.

Wormaap
16 augustus 2004, 16:16
Randall is een merk uit de USA dat vooral door heavy metal bands gebruikt wordt, tenminste de gitaar tube amps.
Die zijn over het algemeen van goede kwaliteit.
De top waar jij naar vraagt ken ik helaas niet.
Maakt Randall ook al buizen amps? Voor zover ik wist alleen solid state (Dimebag speelt op de Randall Warhead, voor't geval dat dat nog interessant is)

Joop M
16 augustus 2004, 16:33
Hier wat meer info:
http://www.harmony-central.com/Guitar/Data/Randall/
Grz Joop

Baco
16 augustus 2004, 16:59
Randall is een merk uit de USA dat vooral door heavy metal bands gebruikt wordt, tenminste de gitaar tube amps.
Die zijn over het algemeen van goede kwaliteit.
De top waar jij naar vraagt ken ik helaas niet.
Maakt Randall ook al buizen amps? Voor zover ik wist alleen solid state (Dimebag speelt op de Randall Warhead, voor't geval dat dat nog interessant is)
Inderdaad, ze hebben zelfs een modulaire head (met 3 verschillende pre-amp modules), knap spul!

gerrekat
16 augustus 2004, 18:43
RANDALL maakt met name SS amps, doit is een RG-100 Dimebag speelde erop ten tijde van Cowboys from hell en Vulgar Display of Power maar om zijn sound te bereiken heb je zeker nog een Furman PQ-3 parametric EQ nodig.

RANDALLs zijn hele solide SS amps.

Ze hebben tube amps gemaakt maar die zijn ontzettend zeldzaam, nu is die modulaire head en pre amp het enige dat ze maken dat vollidig tube is!

doncker
16 augustus 2004, 18:58
Ik heb ooit zo een gehad. Hele goede klank (beter als marshall valvestate) . Heb hem indertijd weggedaan omdat ik niet kon switche tussen de kanalen omdat het een speciale footswitch is en die ik niet had. Maar is echt een aanrade , indien je hem koopt en er terug van af wil geef me dan maar een seintje

greets

kristof