PDA

View Full Version : Boss GT 6 of Digitech GNX 4?



wim
16 augustus 2004, 00:24
Ik heb een Boss GT 6, maar de nieuwe Digitech GNX 4 is ook erg leuk! Fantastische drumsamples, computermogelijkheden (waar ik overigens nog niets van begrijp).
Dus: zet ik mijn Boss GT 6 te koop! 375 euro lijkt me.
Anderhalf jaar oud, ziet er goed uit, geen mankementen of problemen, originele doos.
Wie het eerst komt, mag hem hebben.

Wie heeft ervaring met de Digitech GNX 4? Is er al een Nederlandstalige handleiding?

Baco
16 augustus 2004, 07:39
Die GNX-4 ziet er inderdaad super uit. De volgende keer dat ik nr Beyers ga zal ik die zeker eens aan een uitgebreide test onderwerpen, da's een feit. Er zijn trouwens heel wat patches te vinden op verschillende gitaarmagazine sites, die je via je PC kan programmeren. Drum samples, 8 track recorder, ... ziet er heel goed uit.
'k Weet niet of er een Nederlandstalige handleiding is, de Engelstalige heb ik alleszins al van het net geplukt en eens goed doorgelezen :wink:

BLOK182
16 augustus 2004, 10:13
SPAM --> gitaarmarkt.nl marktplaats.nl 2dehands.nl voor de Digitech kan je je ei hier wel weer kwijt :wink:

Speeddemon
16 augustus 2004, 14:49
ik snap die ophef over de GNX4 eerlijk gezegd niet.

Ik heb zelf een Genesis 3, voor studio-demo recordings, en heb wel eens een GNX2 getest. Toen die GNX3 er kwam, met z'n recorder, dacht ik al "wat een onzin, een serieuze recorder kun je t niet noemen, terwijl je er wel dik voor betaalt".

Wat mij betreft ben je beter af met een GT-6 en dan nog een losse 4-track ofzo van Zoom erbij kopen voor 200 euro.
Btw, ik denk ook niet dat je 375 gaat vangen voor die GT-6. Reken eerder op 325 (350 hooguit).