PDA

View Full Version : Wie is BucketHead?



ArpeggioKing
15 augustus 2004, 22:04
nou?

http://www.guitar2001.com/buckethead2.JPG

Hendrix
15 augustus 2004, 22:13
Hee, hij lijkt 'n beetje op 'n vriend van mij.
http://groups.msn.com/_Secure/0SgDjAjcVPPz1AZh2JRpt!6WB68gWHE6kWwA!wPzBMqxFA!fFw 8Y6IJ2haQRi9GsmWyybWKFSjWh*UCQX39D8cKKOnhEmYX1rpZn 2vym1rp59OqbqRjKuHQ/IMG00136.JPG?dc=4675478360831429780

Shakeel
15 augustus 2004, 22:20
:D :-D :D

NeeraDJ
15 augustus 2004, 22:21
Een virtuoze gitarist die een tijdje geleden de nieuwe lead-gitarist van Guns n' Roses is geworden. Speelde overigens een paar jaar geleden op de MTV music video Awards dacht ik. Hij experimenteert ook veel met andere muziekstijlen zoals Techno, en onderscheidt zich zo tussen de andere zogenaamde "shredders". Overigens is er veel gebrainstormed over wie Buckethead nou echt is, zo is er ooit gerumoerd dat dit Paul Gilbert zou zijn, wat overigens helemaal niet waar is.

'nough said?

NeeraDJ
15 augustus 2004, 22:21
Een virtuoze gitarist die een tijdje geleden de nieuwe lead-gitarist van Guns n' Roses is geworden. Speelde overigens een paar jaar geleden op de MTV music video Awards dacht ik. Hij experimenteert ook veel met andere muziekstijlen zoals Techno, en onderscheidt zich zo tussen de andere zogenaamde "shredders". Overigens is er veel gebrainstormed over wie Buckethead nou echt is, zo is er ooit gerumoerd dat dit Paul Gilbert zou zijn, wat overigens helemaal niet waar is.

'nough said?

soup
15 augustus 2004, 22:27
waarom trekt niemand zijn masker af dan weet iedereen wie hij is of juist niet is

Bluesbreaker
15 augustus 2004, 22:28
oja, dat lachwekkende filmpje met die kfc had ik ook al een keer gezien, vond het beeld trouwens kunstiger dan het geluid

Stratman70
15 augustus 2004, 23:29
Vroeger las hij gewoon nog het Journaal voor en heette hij Fred Emmer. tegenwoordig noemt hij zichzelf blijkbaar buckethead.

SiNiSTRaL
15 augustus 2004, 23:58
......was dat een grap stratman? :P
ik zou niet weten wie buckethead is, het zal me eerlijk gezegd aan mn anus oxideren....eerst dat nieuwe GnR album maar eens horen...

@iro
16 augustus 2004, 00:41
......was dat een grap stratman? :P
ik zou niet weten wie buckethead is, het zal me eerlijk gezegd aan mn anus oxideren....eerst dat nieuwe GnR album maar eens horen...

velvet revolver is meer gnr dan gnr zelf :D

NeeraDJ
16 augustus 2004, 01:35
......was dat een grap stratman? :P
ik zou niet weten wie buckethead is, het zal me eerlijk gezegd aan mn anus oxideren....eerst dat nieuwe GnR album maar eens horen...

En Sinis heeft er weer een post bij, really dude heb je de laatste tijd weinig te melden ofzo? :P

Trocar
16 augustus 2004, 01:38
Buckethead is Brian Carroll.

http://gnrclub.tripod.com/buckethead_bio.htm

Google doet het nog gewoon hoor... :roll: :wink:

Raffel
16 augustus 2004, 09:53
dubbel... :roll:

Raffel
16 augustus 2004, 09:53
ik zie daar dat ie een Matt Wells top gebruikt. Nog NOOIT van gehoord, maar het zal vast goed zijn.

Hij heeft trouwens niet met de minsten gespeeld. (George Clinton, Mike Keneally!!!)

Trouwens qua looks komt hij niet in de buurt op het podium van een moderne trendsetter als Wes Borland wat dat betreft (Angus Young is natuurlijk de echter klassieke trendsetter in mainstream rock), ondanks dat ik helemaal geen fan ben van lui die zich verkleden op het podium.

Beetje vreemd dat iemand die al zo veel bereikt heeft als gitarist zich laat lenen voor een band van Axl Rose, had ie nog beter 2e gitarist kunnen worden van Velvet Revolver of zo.

Overigens Velvet Revolver > huidge G'nR imo :)

Traai
16 augustus 2004, 11:29
ok, velvet revolver heeft invloeden van gNr maar ik vind het er overigs wel heel anders.

Ik vind gNr wel beter dan deze mannen!

birt
16 augustus 2004, 12:14
het blijft een belachelijkgegeven om eeuwig met die kfc emmer op je kop te lopen en je face aan niemand te durven laten zien.
:-?

snotaap
16 augustus 2004, 12:27
belachelijk ook om velvet revolver guns 'n roses te noemen.

Alain
16 augustus 2004, 14:52
buckethead is het bij GnR al afgestapt hoor

Als je hem echt eens wil horen koop dan de praxis CD.

bat
16 augustus 2004, 16:03
belachelijk ook om velvet revolver guns 'n roses te noemen.

Feit is wel dat er in Velvet Revolver meer leden zitten die in de "Appetite for destruction" GnR zaten (3) dan in Guns 'n Roses zelf (1)

Raffel
16 augustus 2004, 16:09
ok, velvet revolver heeft invloeden van gNr maar ik vind het er overigs wel heel anders.

Ik vind gNr wel beter dan deze mannen!

de huidige GnR is ook heel anders als je het mij vraagt.

wietse
16 augustus 2004, 18:57
buckethead is het bij GnR al afgestapt hoor

Als je hem echt eens wil horen koop dan de praxis CD.
doen ze dan bij de praxis ook al in cd's?

Alain
17 augustus 2004, 09:24
dee groep praxis...

1 cd uitgebracht

Buckethead, Bootsy collins op bas,... voor de rest allemaal speciale virtuozen zeg maar.

ArpeggioKing
17 augustus 2004, 19:44
Previous bands: Apart from solo guitar albums under his own name and the name of Death Cube K(an anagram for Buckethead) his collabarations and bands include Deli Creeps, Henry Kaiser, Bill Laswell, Bootsy Collins, Bernie Worrell, Praxis, Jonas Hellborg, Michael Shrieve, MCM and the Monster, Tony Williams (w/ Arcana), Giant Robot, Giant Robot 2, Primus, Zillatron, Painkiller, John Zorn, Company Week '91, Anton Fier, Julian Schnabel, Insvisibl Skratch Piklz, Michael Kamen, George S. Clinton, Pieces (Buckethead and Brain), Cobra Strike, Viggo Mortensen, El Stew, Ben Wa, Mike Keneally, Iggy Pop, Banyan, phonosychographDISK, DJ QBERT, William Ackerman, Jon Hassell and Bluescreen

(bron http://gnrclub.tripod.com/buckethead_bio.htm)

wat een lijst! damn, dat je zo'n bekende gitarist kan worden ook al heb je een KFC-bucket op je harses en een vaag-wit-slipknot-achtig maskertje op

The Mule
17 augustus 2004, 19:50
Binnenkort uit: Colonel Claypool's Bucket of Bernie Brains

Ik ga hem zeker kopen! :)