PDA

View Full Version : Prut!!!



Guitarfreak
15 augustus 2004, 14:55
Ik dacht, laat ik ook eens iets posten. K verveelde me toennet, toen heb ik mijn headset gepakt :D voor m'n versterker gedouwd en maar iets gespeeld. Let niet op de opnamekwaliteit, want die is natuurlijk slecht.

http://members.home.nl/jimsas/prut.wav

gegroet,

Sander II
15 augustus 2004, 16:02
kan je het niet even in mp3 formaat zetten.
is een stuk kleiner.

Guitarfreak
15 augustus 2004, 16:15
Zo groot is de file niet 1,7 mb...

Luc-O
15 augustus 2004, 16:41
Vette riff! geluid is idd nie best, maar je versterker klinkt wel oké! Eigen riff?

Guitarfreak
15 augustus 2004, 17:09
tnx. Jah eigen riff

gitaarhaantje
16 augustus 2004, 17:02
Ik heb het geluisterd en ik vond het echt gaaf. Dus eigenlijk moet je de filename niet ''prut'' zijn klopt niks van.

Gitaarhaantje

Guitarfreak
16 augustus 2004, 17:30
Haha bedankt, nouja de opname is in ieder geval prut! De rest is aan jullie om daar over te oordelen.

spanky_franky
16 augustus 2004, 18:30
ja wel geinige riff, goed strak gespeeld ook.

Bosch
16 augustus 2004, 19:05
Heeft potentie. Begin doet wel erg aan Slipknot denken en het gitaargeluid kan "dichterbij". De gitaarsound an zich is wel lekker bruut.

Guitarfreak
16 augustus 2004, 20:08
Bedankt Bosch voor je reactie! Toen ik het opgenomen had en het terugluisterde vond ik de kwaliteit echt zeer slecht in het echt klinkt hij veel bruuter :D

Kzal binnekort even een kabel halen (grote naar kleine jack :???: ) , maar ik ben verder niet thuis in het opnemen van dingen. Welk programma of welke programma's moet ik gebruiken?

harrie-beton
17 augustus 2004, 20:26
goede microfoon is belangrijk. Dan een goede voorversterker. Die in de geluidskaart is prut.

Programma? Cool edit pro 2. Is leuk en kan meteen mp3 maken.
Wavestudio is ook goed.

Soulflyhigh
17 augustus 2004, 20:36
Ik vind het erg cool klinken. Het doet me trouwens niks aan slipknot denken maar respect voor de riff erg cool.

ps Ik vond die brakke sound stiekem erg cool. Met wat voor een versterker speel je?

Guitarfreak
17 augustus 2004, 22:11
Bedankt voor de reacties!

Harry: Ja heb ik wel gemerkt dat een goede microfoon belangrijk is. Binnenkort ga ik me maar eens verdiepen in het opnemen dan komen de soundfiles vanzelf op het forum.

Soulfyhigh: Bedankt voor je reactie. Ik speel over een Peavey supreme top+cabinet, epiphone sg (met emg's81), boss me-50 en een Rocktron intellifex dat was het.