PDA

View Full Version : ESP RV-350AL



AlterEgo
15 augustus 2004, 13:22
Weet iemand of je deze gitaar ook buiten Japan kan kopen? Dit is de Alexi Signature.

http://www.scythes-of-bodom.com/wp/guitarspecs.jpg

Baco
15 augustus 2004, 13:41
Ik heb hem onlangs in een winkel zien hangen, maar dan met andere inlays ipv die zeisachtige inlays. Was bij Beyers trouwens :wink:
En, het was die witte.

ArpeggioKing
15 augustus 2004, 14:17
probeer musik-produktiv eens te bereiken of ze hem daar hebben...(of willen bestellen)

Soulflyhigh
15 augustus 2004, 14:43
Weet iemand of je deze gitaar ook buiten Japan kan kopen? Dit is de Alexi Signature.

http://www.scythes-of-bodom.com/wp/guitarspecs.jpg
Maak je borst maar vast nat want het zal niet goedkoop gaan worden :-?

RRRobin
15 augustus 2004, 14:47
350.000 yen is 2,557.95 EUR volgens een omrekeneapparaat :P

Swan
15 augustus 2004, 14:48
koop dan de Jackson, waar deze van nagemaakt is.

Shakeel
15 augustus 2004, 14:54
koop dan de Jackson, waar deze van nagemaakt is.

+1

andy
15 augustus 2004, 14:55
:razz:

http://www.fender.com/new_repository/jackson/images/RR3_Rhoads_md.jpg

THW
15 augustus 2004, 15:35
:razz:

http://www.fender.com/new_repository/jackson/images/RR3_Rhoads_md.jpg
als je dan toch veel geld wou uitgeven doe dan de rr5:

http://www.fender.com/new_repository/jackson/images/RR5_Rhoads_md.jpg

Rubenios
15 augustus 2004, 15:56
Je kan beter voor de SV van ESP gaan. Precies dezelfde specs alleen geen scythe inlay en 2x hum ipv 1x. stuk goedkoper...

ff nog maar een edit eraan: in amerika heeft zown gast hem besteld geloof k, stond een keer op het CoB forum, was 4800 pleuro kwijt...

Lutz
15 augustus 2004, 18:37
man, dat ding is veels te duur


koop je een gewone jackson RR,

zelf heb ik de RR-5 is uber ding

Rubenios
15 augustus 2004, 19:44
nou geen appels met peren gaan vergelijken he?
het enigste wat er gelijk is aan de SV en de RR5 is de vorm

- 22 tegenover 24 frets
- Rosewood toets tegenover ebony toets
- geen binding tegenover wel binding
- geen MOP inlay wel MOP inlay
- vaste brug tegenover floyd rose

Sorry hoor maar de RR5 is eigenlijk gewoon de budget versie van de RR1T :oops: terwijl de SV van ESP te vergelijken is met de RR1 van jackson...


de RR5 is dan naar mijn mening toch wel bedoelt voor een andere doelgroep, laat ik die ff voor het gemak maar de ouderwetse Rhandy Rhoads feel groep noemen, tegenover de 24 frets tegenwoordige snelheidsmonsters feel ofzoiets (niet dat rhandy rhoads nie snel was ofzo hoor) damn k loop weer uit mijn nek te lullen :oops:

Swan
15 augustus 2004, 19:51
idd

Baco
15 augustus 2004, 20:11
nou geen appels met peren gaan vergelijken he?
het enigste wat er gelijk is aan de SV en de RR5 is de vorm

- 22 tegenover 24 frets
- Rosewood toets tegenover ebony toets
- geen binding tegenover wel binding
- geen MOP inlay wel MOP inlay
- vaste brug tegenover floyd rose

Sorry hoor maar de RR5 is eigenlijk gewoon de budget versie van de RR1T :oops: terwijl de SV van ESP te vergelijken is met de RR1 van jackson...


de RR5 is dan naar mijn mening toch wel bedoelt voor een andere doelgroep, laat ik die ff voor het gemak maar de ouderwetse Rhandy Rhoads feel groep noemen, tegenover de 24 frets tegenwoordige snelheidsmonsters feel ofzoiets (niet dat rhandy rhoads nie snel was ofzo hoor) damn k loop weer uit mijn nek te lullen :oops:

Hmm, RR1T, kwijl, kwijl :P Die komt er ooit nog wel eens.

Je hebt inderdaad een punt, trouwens.

Baco
15 augustus 2004, 20:18
Trouwens, voor een 1800-1900 euro haal je een Jackson RR1T met pinstripes uit de USA, best het overwegen waard, me dunkt :wink:

Rubenios
15 augustus 2004, 22:06
en dan nog de invoer prijs enzo lijkt me niet zo.

beter ff bij muziek productief kijken, net over de grens en dan kost ie geloof k 2200 ofzo (ben te lui om hem op te zoeken)

Baco
16 augustus 2004, 16:37
en dan nog de invoer prijs enzo lijkt me niet zo.

beter ff bij muziek productief kijken, net over de grens en dan kost ie geloof k 2200 ofzo (ben te lui om hem op te zoeken)

Hmm, heb even gerekend en het zou op een 2000 euro komen om hem nr hier te halen, bij MP vind ik 'em niet zo onmiddellijk (in die kleurstelling, nl Snowwhite Pearl/Black stripes), daar zitten ze rond de 2350 euro.

Damn, hoe meer ik er naar kijk, hoe mooier ik die vind... :o

Soulflyhigh
17 augustus 2004, 00:23
Goed he? Geweldig model. Toen ik aan het kijken was voor een nieuwe gitaar hoopte ik ook steeds stiekum dat er een RR 1 2e hands op zou duiken 8-)

Soulflyhigh
17 augustus 2004, 15:28
Kijk eens aan Alexi Laiho te verkrijgen in z'n geboorteland voor slechts:

http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/155/160/alexi_laiho.phtml


3847.00 € :o

Rubenios
17 augustus 2004, 19:28
hmmm dan ben ik wel goed uit met mijn 2500 eurootjes :) heb k ook nog een betere voor

Soulflyhigh
17 augustus 2004, 21:19
Ja hoe zit dat nu eigenlijk met dat ding van je? Die is toch al een eeuwigheid bij die bouwer? Was die paintjob nog wat geworden en wanneer is ie eigenlijk af?

Rubenios
18 augustus 2004, 12:27
als t goed is hangt ie nu uit te harden bij de gier... heb m binnen een weekje of 3 denk k

bobby
18 augustus 2004, 23:01
Zou je niet wachten op de LTD versie van deze gitaar, ik zou er namelijk, ondanks dat het een heel mooi ding is, geen 3000+ euro voor over hebben...

Rubenios
18 augustus 2004, 23:54
is een signature, komt geen ltd van...

vester86
19 augustus 2004, 02:37
helaas

Wormaap
19 augustus 2004, 02:47
Er zijn genoeg ESP Siggies waar wel'n LTD van is (KH, de 2 basgitaren, Max Cavalera, verder heb ik eigenlijk niet gekeken :P)

bobby
19 augustus 2004, 04:33
Laten we het hopen dan maar...

Rubenios
20 augustus 2004, 14:13
of er iemand blij wordt van zown kirk hammet signature is dan het tweede maarja... lol

Wormaap
20 augustus 2004, 15:41
of er iemand blij wordt van zown kirk hammet signature is dan het tweede maarja... lol
Daar gaat't niet om, het gaat erom dat jij zei dat er geen LTD's van signiatures komen, en daarmee zat je er dus naast :)

Alain
20 augustus 2004, 15:45
Van de 10 signature modellen die ESP maakt
(namelijk :
Dave Mustaine
Kirk Hamster (pun intended)
Stephen Carpenter
Jeff Hanneman
Max Cavalera
Kelly Hayes
Ron Wood
George Lynch
Ahrue Luster
Jardel Paisante)

Heeft enkel de Ron Wood geen LTD versie
de Ahrue Luster en Jardel Paisante bestaan zelfs uitsluitend in LTD

Rubenios
6 september 2004, 18:56
ik kwam trouwens nog dit type tegen van ESP, bijna zelfde specs als de 350AL.

http://www.espguitars.co.jp/oversea/standard_gt/sv_std.html

daarintegen wel een stukje goedkoper...

bobby
7 september 2004, 04:06
Sodeju.. bekijk hem eens in het zwart.. daar krijg ik harde tepels van! :dance:
Ik heb nu alleen nog maar 1 missie, en dat is zo snel mogelijk die ESP SV standard in mijn handen te krijgen, kan me niet schelen hoe..
Is die tune-matic brug een beetje te vertrouwen?

Rubenios
7 september 2004, 12:30
tune matic brug??? das een floydrose lieverd :razz:
is idd een verrekt mooi dingetje hoor. Volgende guitar is denk k ook een SV bij mij...

bobby
7 september 2004, 20:30
Gelijk je hebt, dit is inderdaad een originele floyd rose, altijd goed..
De SV is redelijk nieuw, en je komt hem nog weinig tegen op het net, weet iemand een goedkoop adres waar die wel te koop is?

Wormaap
7 september 2004, 21:25
Er staat in de spekjes 'Tune Matic'
Maar't is IDD een FR :P

Soulflyhigh
7 september 2004, 22:40
Gelijk je hebt, dit is inderdaad een originele floyd rose, altijd goed..
De SV is redelijk nieuw, en je komt hem nog weinig tegen op het net, weet iemand een goedkoop adres waar die wel te koop is?
Ik denk dat je hem zal moeten bestellen. Het is een gitaar die niet zo maar te verkrijgen is. In Nederland in ieder geval niet misschien dat je hem in Duitsland wel ergens kunt vinden maar daar heb ik hem ook nog niet gezien.

Rubenios
7 september 2004, 23:30
dit model is net uitgekomen idd. (na aanleiding van de Alexi Laiho sig als k me niet vergis) Ik verwacht dat een NL esp dealer er wel aan kan komen hoor. vanuit Musik Produktiv zullen ze m iig kunnen krijgen...