PDA

View Full Version : Best of Both worlds



giovan
15 augustus 2004, 03:09
Nieuwe verzameld cd van Van Halen, genaamd 'the best of both worlds'.
Ze leunen sterk op hun fanbase, ze hebben 3 nieuwe nummers op de cd gezet zodat er voldoende exemplaren verkocht worden.
Je bent een debiel als je alle cd's hebt en dan zo'n compilatie gaat kopen voor 3 nieuwe nummers. De nieuwe nummers zijn overigens crap (preview te beluisteren op www.allofmp3.com).

Laat liggen die CD en schrijf die band maar af, 'the best for all purses' zou een betere titel geweest zijn van de compilatie van de ooit succesvolle groep. Tegenvaller als je als band zo met je fans omgaat.

harrie-beton
15 augustus 2004, 21:20
mee eens.
welke nummers zijn nieuw?

Toffe gozer
16 augustus 2004, 19:47
Nieuwe verzameld cd van Van Halen, genaamd 'the best of both worlds'.
Ze leunen sterk op hun fanbase, ze hebben 3 nieuwe nummers op de cd gezet zodat er voldoende exemplaren verkocht worden.
Je bent een debiel als je alle cd's hebt en dan zo'n compilatie gaat kopen voor 3 nieuwe nummers. De nieuwe nummers zijn overigens crap (preview te beluisteren op www.allofmp3.com).

Laat liggen die CD en schrijf die band maar af, 'we're only in for the money' zou een betere titel geweest zijn van de compilatie van de ooit succesvolle groep. Tegenvaller als je als band zo met je fans omgaat.

Ach, ik ben er wel een beetje mee eens, dat ze voor de tweede keer een verzamelcd uitbrengen( zit trouwens wel 8 jaar tussen) is mischien niet helemaal chique. Ze hebben tussen die 2 verzamelcd's maar 1 studiocd uitgebracht die met Gary Cherone(Van Halen 3)

Maar ja de meeste band brengen verzamelcd's uit met maar een paar nieuwe nummers, dus zo erg vreemd is dat toch niet :-?


Ik ben inderdaad zo'n debiel :) , die terwijl die alles van Van Halen al heeft, toch deze cd koopt (die hard fan :wink: )

En dat de nieuwe songs crap zijn, ach ja meningen verschillen he :)
Ik vindt twee van de 3 nummers erg gaaf(It's about time en Learning to see) allebei met erg lekkere riffs, lekker ouderwetse Van Halen riffs
Alleen" Up for breakfast "vind ik wel wat minder.

Van Halen is voor mij dus nog lang niet afgeschreven :)

giovan
16 augustus 2004, 23:19
En dat de nieuwe songs crap zijn, ach ja meningen verschillen he :)
Ik vindt twee van de 3 nummers erg gaaf(It's about time en Learning to see) allebei met erg lekkere riffs, lekker ouderwetse Van Halen riffs
Alleen" Up for breakfast "vind ik wel wat minder.

Ok ieder z'n eigen smaak, maar ik vind alle bands die 'nieuwe songs' op een best of cd plaatsen 'fout na de tweede wereldoorlog'.
Een best of gaat over het verleden, en niet over nooit uitgebrachte liedjes.
Voor mijn part brengen ze 40 compilaties uit, leuk voor de mensen die niet alles aan willen schaffen, maar zet daar geen nieuwe songs op.

Het feit dat op de eerste 'best of' DLR de nieuwe liedjes zong, en op de tweede sammy hagar geeft wel aan dat de verhoudingen helemaal niet zo vertroebeld zijn en het bij deze compilaties om ordinaire geldloperij gaat. Het geeft een zure smaak als je het repertoire kent.

Wat betreft de nieuwe songs: gezochte intro's van 40 seconden, zo ken ik Van Halen niet. Alleen de drums zijn weer herkenbaar matig en vooral slecht opgenomen (alleen het album for unlawful carnal knowledge had fatsoenlijk drumwerk).

Waar is de power, energy en compactheid?? Het lijkt wel gedeprimeerde 'Nu metal' of mislukte symfonische rock. Eddie van Halen kan beter iets anders gaan doen, bijvoorbeeld net zoals Blackmore excelleren in een folk band , past ook beter bij z'n leeftijd. Met zo'n 'has been' stervensproces maken ze zichzelf alleen maar belachelijk.

Luc-O
17 augustus 2004, 12:17
Alleen de drums zijn weer herkenbaar matig en vooral slecht opgenomen (alleen het album for unlawful carnal knowledge had fatsoenlijk drumwerk).

+1, FUCK is een wereldplaat 8-)

The_RockeR13
17 augustus 2004, 13:39
Die nieuwe nummers zijn inderdaad klote, toen ik It`s About Time ging luisteren dacht ik eerst dat het system of a down was :o :lol:

Buurman
20 augustus 2004, 03:09
Van Halen heeft nog één kans. Bel Dave. :-D

stinkhippie
24 augustus 2004, 13:13
Amen!

Sammy moet oprotten met zijn dikke vette buurman-bolle hasses!