PDA

View Full Version : 50 Jaar Fender Stratocaster bij Nova



prs
14 augustus 2004, 23:10
Zojuist was bij nova een onderwerp gewijd aan het 50 jarig bestaan van de Fender Stratocaster.
Het wordt vanavond rond 2.30 uur weer herhaald (en waarschijnlijk de hele nacht door, maar dat weet ik niet zeker).
Check it out!

prs
14 augustus 2004, 23:14
Hier lees je er meer over:

http://www.novatv.nl/index.cfm?cfid=30813787&cftoken=34320425&ln=nl&fuseaction=videoaudio.details&reportage_id=2794

Shakeel
14 augustus 2004, 23:14
Thanks! ga zo ff checken

birt
15 augustus 2004, 00:18
bedankt voor de tip, heb net mijn videorecorder klaar gezet :)

Mitch
15 augustus 2004, 10:47
Was wel leuk ! Het stond toevallig op. Even lekker de voor- en tegenstanders gehoor over de Strat, blijft leuk :D

Sliver
15 augustus 2004, 12:47
Wat ik alleen niet snap is het volgende; als je van muziek houdt, dan kun je toch (qua 'typisch merk-geluid') pro gibson en pro fender zijn, de een werkt gewoon beter bij bepaalde liedjes dan de ander.

amon
15 augustus 2004, 12:55
ja, is ook zo, maar vaak is het dat de een de soort liedjes waar een strat bij past mooi vindt en de ander alleen de liedjes waar een lp bij past...

jaywalker
15 augustus 2004, 19:51
geef mij maar gewoon een fender

amon
15 augustus 2004, 20:14
tja, geef mij maar een superstrat, hoewel een LP toch ook niet verkeerd is...
ik zit een beetje net iets over het midden...



fender.......................-......hier zit ik.........................gibson

hehe :D

Stratman70
15 augustus 2004, 20:26
Weet iemand hoe ik die stream kan opslaan op mijn pc?

prs
15 augustus 2004, 20:44
Ik weet wel een programma (heel gemakkelijk) waarmee je de video kan opslaan, helaas niet het geluid....Is dat wat je zoekt?
Als dat het geval is, zal ik je wat meer vertellen

THW
15 augustus 2004, 20:45
Geef mij maar een Gibson

IndiepoprockJesse
15 augustus 2004, 23:22
krijgen we die nutteloze discussie weer..

gewoon interessant om te zien.. voor elke gitarist..

Stratman70
15 augustus 2004, 23:28
krijgen we die nutteloze discussie weer..

gewoon interessant om te zien.. voor elke gitarist..

juist!

p.s. helaas prs: ik wil zowel geluid als beeld hebben.

Er moet toch een manier zijn om streams die je afspeelt op te slaan? Zowel beeld als geluid?

MonkeyFace
16 augustus 2004, 00:10
woej... daar blijf ik dus mooi voor op :P

ik heb overigens liefst beide; dus zowel Gibson als Fender. Ik heb nu o.a. een Epiphone LP Elitist (dus bijna Gibson) en een Fender Stratocaster, en ik vind ze allebei fijn. Het is maar net wat voor nummer je speelt.

Shakeel
16 augustus 2004, 00:36
woej... daar blijf ik dus mooi voor op :P

ik heb overigens liefst beide; dus zowel Gibson als Fender. Ik heb nu o.a. een Epiphone LP Elitist (dus bijna Gibson) en een Fender Stratocaster, en ik vind ze allebei fijn. Het is maar net wat voor nummer je speelt.

Het is al geweest, kijk ff naar de datum van het eerste bericht in dit topic

prs
16 augustus 2004, 01:33
je kunt het filmpje als het goed is nog op de site van NOVA www.novatv.nl een keer kijken, voor diegene die het gemist hebben.

Edit: Hier dus http://www.novatv.nl/index.cfm?FUSEACTION=videoaudio.details&LN=nl&REPORTAGE_ID=2794

MonkeyFace
16 augustus 2004, 12:16
woej... daar blijf ik dus mooi voor op :P

ik heb overigens liefst beide; dus zowel Gibson als Fender. Ik heb nu o.a. een Epiphone LP Elitist (dus bijna Gibson) en een Fender Stratocaster, en ik vind ze allebei fijn. Het is maar net wat voor nummer je speelt.

Het is al geweest, kijk ff naar de datum van het eerste bericht in dit topic

i know... berichtje was nog niet doorgekomen ofzo... probleempje met TTL bij provider ofzo... dit bericht was echt eergisteren al gepost :-?