PDA

View Full Version : Hughes & kettner



Frans
9 september 2001, 20:38
Dag, denk dat ik een silver edition van h&K ga kopen, feedback 699..
ist wat? reactions plz
tnx frans

Outshine
9 september 2001, 23:52
K heb de attax metro ofzo geprobeerd en da was nie veel, maar k zou zeggen probeer em gewoon ff!!

Frans
10 september 2001, 16:11
kdenk dat ik het wel leuk zal vinden, kheb de triplez gehoord en die klonk wel lekker, maar of deze telfde klinkt??/ kwil m met een Ibanez GRX 40 of een standaard/fat strat squier of een godin raidoator kopen.... tnx frans

Ic3gl0vE
12 september 2001, 18:33
de Metroverb heeft een heel vet clean geluid maar distortion is inderdaad wel minder ja. de distortion op de clubreverb (= 1 slag groter dan metroverb) is al een stuk beter...

van de Silver Edition weet ik nix maar volgens mij stond er een te koop op Http://www.marktplaats.nl voor 350,-
scheelt de helft :grin:

Thomas (Speeltgitaar)
17 september 2001, 12:34
De Silver is niet echt geweldig, want eigenlijk issie te klein. Hij levert niet de geluidsdruk die je soms zou willen. Kijk, als je H&K wilt, eens naar de Attax-serie (dus de Metro, Club en Tourreverb). De Metroreverb is eigenlijk hetzelfde als de Triplex, alleen heeftie de effecten niet. JE zou beter een los pedaaltje kunnen komen in plaats van die ingebouwde effecten van de triplex (kan je wat meer regelen, en zijn waarschijnlijk ook wel wat beter). Wil je wat meer, dan moet je eens naar de Clubreverb of de Tourreverb kijken. De Tourreverb gaat nu voor 1200 piek over de toonbank. Is wel wat duurder dan die Edition Silver, maar heeft wel een 12" Celestion Rockdriver Pro en 100 Watt! Ik heb zelf de tourreverb en ben er heel erg tevreden mee. Ik wil nog wel een klein buizen-combootje en zat te denken aan de Edition Tube van H&K. Heeft iemand hier ervaring mee?

Frans
17 september 2001, 22:47
en wat is de behringer versterker uit dat gidsjevan feedback, is dat wat??? lijkt me wel wat

Outshine
18 september 2001, 15:34
Die Behringer moet je absoluut links laten liggen. De gain ('Hell') is echt niet om aan te horen en clean is ie niet veel beter dan mn ouwe LC 15watt. Die effecten zijn ook niet veel en dat voor 700 piek (65 watt) maakt em tot een echt tell-sell produkt.

Frans
22 september 2001, 22:07
tel sell. dat is toch heeel goed spul?~???? :> hehe ksnap m
ga s een keer heeel veel op een dag luisteren... dan weet ik toch al veel meer--- en ik wil er ook een beetje naast bassen
is er een squier versie van de fender jazz bass(met chroom fingerpick bij de knoppen???)

Ic3gl0vE
6 oktober 2001, 15:00
heb je al wat gekocht?

gangsta
6 oktober 2001, 15:42
[quote]
Op 2001-09-17 11:34, schreef Thomas (Speeltgitaar):
Ik wil nog wel een klein buizen-combootje en zat te denken aan de Edition Tube van H&K. Heeft iemand hier ervaring mee?


[quote]
die wil ik ook kopen

Frans
8 oktober 2001, 21:16
ik heb nog nix gekocht, alleen nieuwe snaren voor accoustische, want die werden slecht... kwil eigenlijk proberen om een vortex (met een cabinet) te kopen voor <1000 maar dat zal we niet lukken... dus dan of een andere HenK of een vox of een marshall...

Laurens
12 oktober 2001, 17:54
h&k is sowieso goed...IMHE ( in my humble ears ) beter dan marshall...heeft er trouwens al iemand van jullie de zenTera kunnen proberen ?

Outshine
12 oktober 2001, 18:31
Tsssjj..die durf ik nie eens aan te raken..(zo duur is ie).

Ic3gl0vE
12 oktober 2001, 21:04
ik vind H&K ook beter dan Marshall, van alle versterkers die ik heb uitgeprobeerd (en dat waren er wel wat) kwam H&K er (voor mij dan) wel als beste uit, alleen de Metroverb vond ik op het lead kanaal niet zo best maar clean wel erg mooi

Outshine
13 oktober 2001, 22:27
Op 2001-10-12 20:04, schreef Ic3gl0vE:
ik vind H&K ook beter dan Marshall, van alle versterkers die ik heb uitgeprobeerd (en dat waren er wel wat) kwam H&K er (voor mij dan) wel als beste uit, alleen de Metroverb vond ik op het lead kanaal niet zo best maar clean wel erg mooi


Als ik ergens een Attax 100 vandaan had kunnen halen was ik daar voor gegaan (ipv Marshall VS232). Maar die marshall is clean zo mooi en een chorus om geil van te worden.