PDA

View Full Version : wanted: 5f2-a parts-list en schema's



Gretsch6120
14 augustus 2004, 16:49
Ik wil binnenkort beginnen aan mn eerste zelfbouw amp projectje.
Ik heb gekozen voor de 5f2-a, de narrow panel princeton.
Ik ben wel enigszins bekend met electronica, maar geen expert.
heeft iemand misschien een gedetailleerde parts-list voor dit model, en duidelijke schema's en chassis-layouts. Ik moet namelijk precies weten welke parts ik moet bestellen. De schema's van de fender amp field guide zijn opzich wel goed, maar er staat (voor mij) niet erg duidelijk bij hoe het allemaal in elkaar gezet moet worden. Misschien heeft iemand duidelijke instructies?
Waar zou ik het beste (en goedkoopste) alles kunnen bestellen?

Len

Mr.Jay
14 augustus 2004, 17:13
[quote="Gretsch6120"]Ik wil binnenkort beginnen aan mn eerste zelfbouw amp projectje.
Ik heb gekozen voor de 5f2-a, de narrow panel princeton.
Ik ben wel enigszins bekend met electronica, maar geen expert.
heeft iemand misschien een gedetailleerde parts-list voor dit model, en duidelijke schema's en chassis-layouts. Ik moet namelijk precies weten welke parts ik moet bestellen. De schema's van de fender amp field guide zijn opzich wel goed, maar er staat (voor mij) niet erg duidelijk bij hoe het allemaal in elkaar gezet moet worden. Misschien heeft iemand duidelijke instructies?
Waar zou ik het beste (en goedkoopste) alles kunnen bestellen?

Geen idee of van dit type ampie een "bouwkit" bestaat, ik heb em nog niet gezien.
Anders zou je zelf alles moeten maken > cabinetje, chassis e.d.
Ik heb dit pas met een 6G15-REVERB gedaan, is prima gelukt.

JaY

Gretsch6120
14 augustus 2004, 19:46
het chassis en het cabinet zijn geen probleen,
Het gaat me vooral om de electronica.
Een kit hoeft het niet te zijn. Ik wil alleen goede info, zodat ik weet wat ik moet kopen en wat ik moet doen.

Mr.Jay
14 augustus 2004, 20:09
het chassis en het cabinet zijn geen probleen,
Het gaat me vooral om de electronica.
Een kit hoeft het niet te zijn. Ik wil alleen goede info, zodat ik weet wat ik moet kopen en wat ik moet doen.

je zou de parts ( caps, weerstanden, buisvoeten, jacks , pots etc. ) via het schema op een rijtje moeten zetten en b.v. bij FNS o.i.d. de trafoos kunnen laten maken en zijmaken jou ook een board precies op maat.

Als je specificiekere hulp wil verder, mail me maar even privé, je woont niet ver van mij af toch.

JaY

PeeVee
15 augustus 2004, 13:13
Bij Conrad ofzo... lekker goedkoop!