PDA

View Full Version : Drumkit from hell.. waar??



bobby
14 augustus 2004, 16:36
Hallo, Ik ben op zoek naar de software genaamd "Drumkit from hell Superior".
Weet iemand waar ik die kan bestellen online? ik heb al wat winkels geprobeerd, maar die hadden hem niet in voorraad, en dan duurde het tussen de 4 tot 6 weken voordat ie binnen was?
heeft iemand een tip?

Bedankt.

Br@mbo
14 augustus 2004, 16:50
dcplusplus.sourceforge.net heeft em wel ;)

nee, serieus, heb je feedback al geprobeert? daar hebben ze soms van die software

misschien is het ook handig te zeggen welke winkels je al hebt geprobeerd, zodat die niet opnieuw worden genoemd

bobby
14 augustus 2004, 17:00
Feedback heb ik inderdaad ook al geprobeerd, sorry..
lokale muziekwinkel geprobeerd, tonika, westerhaven, noodermuziekhuis.. en verder kan ik hem online bijna niet vinden, behalve bij alle online USA shops.. ik zal musikproduktiv ook nog proberen..

Br@mbo
14 augustus 2004, 17:18
thomann heeft em ook

http://www.netzmarkt.de/thomann/iw_smb_suche.html?SUBJECT=KOMFORTSUCHE&iwid=7&SUCHBEGRIFF=drumkit+from+hell&x=0&y=0

AFKAS
14 augustus 2004, 17:44
Sorry maar ik vindt de prijs die ze vragen echt belachelijk voor wat je krijgt zeg. :o Ja je hebt echt heel veel samples dan, maar ga je daar zoveel geld voor neerleggen !? :-?

bobby
14 augustus 2004, 18:08
Tja.. normaal zei ik altijd "branden maar"... ;)
Maar ik vind dat de mensen die deze dingen mogelijk maken voor ons het zeker verdienen om hun geld terug te verdienen.. ik vind het zeker de moeite waard.. en als je dacht dat dit al duur was:

http://www.audiomidi.com/aboutus/reviews/west_vsl1.cfm

en bedankt voor de thomann link, is die shop een beetje vlot met leveren?

Br@mbo
14 augustus 2004, 18:21
ik heb geen persoonlijke ervaring(ze leveren niet in belgie), maar ze hebben een reputatie van jewelste en heb veel goeie ervaringen gehoord

veel forumleden hebben ervaring met thomann en ik heb nog niet veel slechte gehoord dacht ik

bobby
15 augustus 2004, 03:49
Okee.. ik ben net even op die Thomann site geweest, en ik moet zeggen dat ze zeer goedkoop zijn.. de meeste prijzen zijn zo'n 20-25 euro lager dan andere winkels.. maar het volgende is bijna ongeloofwaardig zo goedkoop:

M-audio audiophile 24/96 geluidskaart.
Feedback: 199,-
Thomann: 89,-

M Audio - Delta 1010.
Feedback: 749,-
Thomann: 459,-

M Audio - Delta 66.
Feedback: 349,-
Thomann: 185,-

En zo kan ik wel even een tijdje doorgaan.. klopt dit wel? ik bedoel het is bijna te mooi om waar te zijn.. het scheelt soms bijna 200 euro!
De prijzen van feedback zijn de standaard prijzen hier in nederland.. deze kloppen wel, alleen die van thomann zijn erg.. erg laag.
Ik hoop dat ze echt zijn, want ik heb nog wat spul van m-audio nodig. ;)

Br@mbo
15 augustus 2004, 11:40
in duitsland is het altijd al stukkennnn goedkoper geweest!!
ook is er nu een nieuwe generatie kaarten dus doen ze de 'oude'
voor veel minder weg, die prijsverlaging is er eerst in duitsland, zal binnen paar maanden ook wel naar nl komen

je kunt ze echt vertrouwen, tis een grote shop

Shakeel
15 augustus 2004, 13:08
Volgensmij zijn die prijzen nog inc. btw ook. Pickups zijn daar echte veel cheaper.

guhlenn
24 augustus 2004, 12:51
thomann is ok. En 100,- euro voor een drumset in een pakje lijkt mij niet duur. Al eens gezien wat opname software kost?

ruezzz
25 augustus 2004, 12:36
De Toontrack samplecollecties (Drumkit from Hell 1,2 en Superior) zijn hun geld echt waard!
Je hoort er aan af dat het met liefde, aandacht en vakkennis geproduceerd is.

Let er op dat je voor Superior een flinke computer moet hebben, met behoorlijk wat rekenkracht en vooral veel RAM, omdat de samples in je RAM-geheugen geladen worden.
En houdt er rekening mee dat de output na het bouncen van de Midi-sporen ongeprocessede drumtracks oplevert, die dus nog van compressie e.d. voorzien dienen te worden (gebruikelijkerwijs).
Een en ander is dus enigzins arbeidsintensief.

Wil je kant en klare drumsamples, moet je de Artist Drums eens checken.
Deze werken met de Kompakt Sampler van Native Instruments, ook prima sounds: met kits van o.a. Simon Phillips en Kenny Aranoff opgenomen in de Galaxy Studio (Belgie).

Drumkit from Hell: www.toontrack.com www.bestservice.de (info en bestellen)

Artist Drums: www.bestservice.de (info en bestellen)

ruezzz
25 augustus 2004, 12:36
sorry - dubbelpost (?)

ruezzz
25 augustus 2004, 12:37
De Toontrack samplecollecties (Drumkit from Hell 1,2 en Superior) zijn hun geld echt waard!
Je hoort er aan af dat het met liefde, aandacht en vakkennis geproduceerd is.

Let er op dat je voor Superior een flinke computer moet hebben, met behoorlijk wat rekenkracht en vooral veel RAM, omdat de samples in je RAM-geheugen geladen worden.
En houdt er rekening mee dat de output na het bouncen van de Midi-sporen ongeprocessede drumtracks oplevert, die dus nog van compressie e.d. voorzien dienen te worden (gebruikelijkerwijs).
Een en ander is dus enigzins arbeidsintensief.

Wil je kant en klare drumsamples, moet je de Artist Drums eens checken.
Deze werken met de Kompakt Sampler van Native Instruments, ook prima sounds: met kits van o.a. Simon Phillips en Kenny Aranoff opgenomen in de Galaxy Studio (Belgie).

Drumkit from Hell: www.toontrack.com www.bestservice.de (info en bestellen)

Artist Drums: www.bestservice.de (info en bestellen)

ruezzz
25 augustus 2004, 12:39
De Toontrack samplecollecties (Drumkit from Hell 1,2 en Superior) zijn hun geld echt waard!
Je hoort er aan af dat het met liefde, aandacht en vakkennis geproduceerd is.

Let er op dat je voor Superior een flinke computer moet hebben, met behoorlijk wat rekenkracht en vooral veel RAM, omdat de samples in je RAM-geheugen geladen worden.
En houdt er rekening mee dat de output na het bouncen van de Midi-sporen ongeprocessede drumtracks oplevert, die dus nog van compressie e.d. voorzien dienen te worden (gebruikelijkerwijs).
Een en ander is dus enigzins arbeidsintensief.

Wil je kant en klare drumsamples, moet je de Artist Drums eens checken.
Deze werken met de Kompakt Sampler van Native Instruments, ook prima sounds: met kits van o.a. Simon Phillips en Kenny Aranoff opgenomen in de Galaxy Studio (Belgie).

Drumkit from Hell: www.toontrack.com (info) www.bestservice.de (info en bestellen)

Artist Drums: www.bestservice.de (info en bestellen)

thomaster
23 september 2004, 02:07
DFH moet je gewoon downloaden van Limewire of iets dergelijks

maar je zou ook kunnen overwegen om de nieuwe van Propellerheads te proberen (ff checken op hun site)

of de nieuwe samplecollectie van Native Instruments

volgens mijn oren zit ie op ongeveer dezelfde kwaliteit als DFH
(kheb zelf ook DFH, gedownload)