PDA

View Full Version : MXR KFK equaliser



Alain
14 augustus 2004, 15:04
Heeft iemand ervaring met deze equaliser pedaal? Eventueel in verglijking met andere MXR equalisers?

Baco
14 augustus 2004, 15:33
Lutz heeft er eentje. Mocht de "gewone" MXR 10-bands EQ je interesseren, dan kunnen we mss iets regelen :wink:

Naar wat ik weet boost hij iets meer en heeft hij 2 outputs. Voor de rest niet veel verschil dus.

Lutz
14 augustus 2004, 15:47
Lutz heeft er eentje. Mocht de "gewone" MXR 10-bands EQ je interesseren, dan kunnen we mss iets regelen :wink:

Naar wat ik weet boost hij iets meer en heeft hij 2 outputs. Voor de rest niet veel verschil dus.


aye that be true matey :-D


welja,

zoals Baco zei,

de grootste verschillen, naar 't schijnt heeft hij net iest meer gainboost dan de gewone versie (dat heb ik niet tot in detail vergeleken) maar 't grootste verschil zijn idd de dual outputs, dus ge kunt 2 amps tegelijk aansturen en natuurlijk ziet hij er ook een stuk beter uit :razz:


maar als je de dual output optie niet echt nodig hebt, raad ik de gewone versie aan

Alain
15 augustus 2004, 12:14
Lutz heeft er eentje. Mocht de "gewone" MXR 10-bands EQ je interesseren, dan kunnen we mss iets regelen :wink:

Naar wat ik weet boost hij iets meer en heeft hij 2 outputs. Voor de rest niet veel verschil dus.
'k Zou wel eens willen zien wat dat geeft ja. Ik denk dat er met een EQ erbij er wel verbetering moet zijn.

Baco
15 augustus 2004, 12:37
Hey Alain, hoe gaat het met de Powerball? Bevalt het een beetje met je Marshall cabs?

Nu, terug on-topic, als je er eens eentje wil testen met je set-up (ik heb de M-108), dan mag je er gerust eens omkomen hoor. Bij Musik-Produktive heb je er al eentje voor 134,90 euro (de KFK voor 149,90 euro). Bij Beyers moet dat ook wel lukken (staan niet op hun site).
Heb ondertussen nog wat verder gekeken en nr wat ik gezien heb ik de MX-108 identiek aan de KFK op de dual output na. Hangt er dus van af of je die dual output nodig hebt ja of nee...

Alain
15 augustus 2004, 18:30
de PB is heel goed op de marshall cabs, geen enkel probleem mee :razz: Eventueel koop ik nog een high end cab in de toekomst, maar ik ben nu al heel tevreden.

Heb jij die MXR al op een powerball getest?

Ik zal er wel eens om komen dan. Dual output heb ik niet nodig maar Kerry King gear is zo verleidelijk he

Baco
15 augustus 2004, 18:36
de PB is heel goed op de marshall cabs, geen enkel probleem mee :razz: Eventueel koop ik nog een high end cab in de toekomst, maar ik ben nu al heel tevreden.

Heb jij die MXR al op een powerball getest?

Ik zal er wel eens om komen dan. Dual output heb ik niet nodig maar Kerry King gear is zo verleidelijk he

Die MXR had ik nog niet toen ik mijn Powerball had. Eerlijk gezegd heb ik die nog niet veel getest met die MXR altogether :oops:

Laat maar iets weten als je in de buurt bent of kan zijn :wink: