PDA

View Full Version : 60's strat vs. 50's strat and 67 tele thinline



punkydude
13 augustus 2004, 18:47
Hallo

Ik ben van plan om met het geld van m'n vakantiejob te investeren in een Fender. Maar ik twijfel nog tussen 3 gitaars.

Fender 60's Strat: deze is een occasie uit het jaar 2001, made in mexico in olympic white, en er is echt nix aan! Ik kan hem kopen voor 550€, is dit een goede prijs?

Fender 50's Strat: ook occasie uit 1997, made in japan, olympic white. Deze is wel in mindere staat, maar ik vind dat het wel nog past bij deze gitaar. Hij kost zo'n 400€ wegens fretwear, jammergenoeg :cry:

Fender 67 Tele thinline: dit is een nieuwe gitaar, hij kost wel bijna het dubbele van die strats. Maar ik vind hem eigenlijk de mooiste van de 3 8-)

In welke gitaar zou ik volgens jullie het best investeren?


Greetz
Davy

soup
13 augustus 2004, 19:18
die '60 strat ik denk dat die prijs te hoog is hoor zeker voor een mexicaan , in de feedback staan er toch ook
deze dus:
http://www.feedback.nl/pix/fender-strat60.jpg
en die kosten 599euro dus is dat zeker te hoog , niet???

Bobbel
14 augustus 2004, 01:20
ik zou voor de 60' strat gaan... is wel een goed jaar :razz:

Traai
14 augustus 2004, 01:48
ik weet dat ie het dubbele is van prijs maar die tele thinline is wel een bijoetje :) in dat candy apple red in de vitrine 8-) hihi ...

neen serieus, neem die thinline maar!

Bobbel
14 augustus 2004, 01:53
ik weet dat ie het dubbele is van prijs maar die tele thinline is wel een bijoetje :) in dat candy apple red in de vitrine 8-) hihi ...

neen serieus, neem die thinline maar!

Ik ben helemaal Fender freak... maar de telecaster vind ik wel zo lelijk dat dan zelfs een Les Paul nog mooier is...

punkydude
14 augustus 2004, 08:40
Welja persoonlijk zou ik zelf wel liever die thinline hebben... maar het is wel jammer dat hij beetje veel duurder is; maarja 't is een nieuwe gitaar hé :wink: Die 60's strat is ook wel heel strak, maar ik weet het zo niet echt ik zou liever een Tele hebben :oops:

Lucky
14 augustus 2004, 09:06
je kunt het beste iets meer geduld hebben en iets kopen dat je echt wilt hebben....dan maar iets kopen dat je NU NU NU kunt betalen.
Ik ken het gevoel wel (je kunt niet meer leven zonder een extra gitaar)
Uiteindelijk is het steeds verkopen van die dingen waar je na een jaartje op uitgekeken bent veel duurder.
Koop die Tele, daar sta je achter en die ga je dan dus ook houden. het wordt je instrument dat je door en door kent en dat is gaaf.

Traai
14 augustus 2004, 11:02
je kunt het beste iets meer geduld hebben en iets kopen dat je echt wilt hebben....dan maar iets kopen dat je NU NU NU kunt betalen.
Ik ken het gevoel wel (je kunt niet meer leven zonder een extra gitaar)
Uiteindelijk is het steeds verkopen van die dingen waar je na een jaartje op uitgekeken bent veel duurder.
Koop die Tele, daar sta je achter en die ga je dan dus ook houden. het wordt je instrument dat je door en door kent en dat is gaaf.

:snik: heel mooi gezegd!

punkydude
14 augustus 2004, 22:04
Ik heb het geld wel hoor, maar dan is bijna al m'n geld van mijn vakantiejob weg.... Maar ik denk toch dat ik het zal doen :razz: Echt die thinline is het gewoon. Op mijn werk zat ik er heeltijd aan te denken, ik heb er van gedroomd toen ik lag te slapen. En zelfs nu denk ik er nog elke seconde aan.... Liefde op het eerste gezicht