PDA

View Full Version : Podium ideeën ?



Mitch
13 augustus 2004, 17:58
Guys ! Onze band (Cantrip, eigen werk pop/rock) wil na de zomer weer wat regelmatiger gaan optreden. We komen zelf uit Schiedam/Vlaardingen en hebben ons laatste optreden in Musicon (Den Haag) gehad en staan volgende maand op een festival in Vlaardingen.
Heeft er iemand nog aardige ideeën waar we terecht kunnen voor optredens ?
Onze set kan een anderhalf uur zijn ongeveer en evt. kunnen we voor langere avonden een duo-optreden met een VLaardingse band verzorgen.
Regio is dus Randstad, maar we zijn niet vies van een beetje rijden...

Bins
13 augustus 2004, 20:00
Je kan de "pop-in" bij het HPC (Haags pop centrum) proberen. Klein podium, maar leuke mensen :) Ze hebben vaak bandjes staan savonds.
Verder paardcafe (cafe van het paard van troje) ook in Den Haag. Supersfeer meestal, woensdag = band avond.
De Hut in Leiden is ook wel wat, wellicht iets te "alternatief".
N201, Aalsmeer, niet echt randstad, wel leuke tent.
De Franse Bulldog in Scheveningen.
De Bazart, Den Haag (gaat waarsch. dicht, maar wie weet).
De Pauze, op het strand van Monster, maar dan speel je, I quote: "Voor 2 kratten bier en een snuif coke" ;).
De Flaat, Naaldwijk, leuke tent, vraag maar aan Pimmetje.
Laten staan, Zoetermeer.
Nederland 3, Wateringen.

edit:
Ik vergeet nog:
Rockz, Leidschendam
Confusion, Den Haag (superklein, wel lachen)

Edit 2:
De Trucker, Pijnacker. Gerund door de lui van Sidekick Bob, vette shit.

thijsov
13 augustus 2004, 21:28
hmm bins, die moet ik onthouden? laten ze daar ook beginnende bands toe met gasten van 14/15 :-D

Bins
14 augustus 2004, 01:03
hmm bins, die moet ik onthouden? laten ze daar ook beginnende bands toe met gasten van 14/15 :-D

In HPC, Confusion en Nederland 3 zeker weten.

thijsov
14 augustus 2004, 13:48
vet, moet ik eens gaan kijken dan als ik playlist rond heb, paard van troje heb ik ook goede dingen over gehoord :)

Mitch
14 augustus 2004, 21:35
Grote dank Bins ! Goede lijst, hebben we vast wat aan. Als we in Den Haag optreden krijg je een biertje ! 8-)

Morgen gaan we een 'plan van aanpak' maken, daar zullen we dit zeker in meenemen.

moretel
18 augustus 2004, 00:43
Verder in Zoetermeer

De Boerderij
en Spetters, daar spelen nu elke week drie bands, alle soorten muziek.

Orangensaft
25 augustus 2004, 21:01
Seymour Paul,

In Vlaardingen heb je ook nog De Salon, vrij groot muziekcafe. Vrijdagavond is bandavond. Zie www.salon.nl. Wij spelen er op 15 oktober.

Succes!

Mitch
26 augustus 2004, 13:18
Da's grappig dat je die noemt ! Toevallig hebben we net bedongen dat we daar komen spelen op een thema avond. Meerdere bands doen een set van een half uur en moeten daarin in ieder geval een cover doen waarin een plaatsnaam voorkomt.
Ik ben benieuwd.


11 september gaat trouwens niet door, de oelewapper die ons had toegezegd dat we konden spelen is uit de organisatie gestapt :roll:

mijnechtenaamisalvergeven
1 september 2004, 17:05
Jongerencentrum de rotonde in berkel zou je ook es kunnen proberen.
Ze programmeren daar alles van ska tot blackmetal.....
www.rotondeberkel.nl

Hempo
1 september 2004, 19:27
je moet ff bij de podia kijken op www.musicfrom.nl !
Heel veel links naar podia, vooral in t westen van het land.

Demootje opsturen, redelijk prijsje maken... en nieuwe gigs 8-)

Mitch
1 september 2004, 19:32
Via Musicfrom ben ik ook bij deze band gekomen :D
Goeie tips guys !