PDA

View Full Version : Welke 'blonde' Fender is dit???



jpb
13 augustus 2004, 08:23
Gisteravond op Ned 3 speelde Moloko (pinkpop) en de gitarist had een blonde fender met een mooie 'twang'. Het leek me een oude twin of een custom-shop model maar de knoppen klopten niet: ze waren wit 3+3(4?)+2; zoals bij bruine tremolux, maar daarvoor was 'ie te groot (twin-formaat). Wat kan dit zijn??

Al
13 augustus 2004, 15:37
Gisteravond op Ned 3 speelde Moloko (pinkpop) en de gitarist had een blonde fender met een mooie 'twang'. Het leek me een oude twin of een custom-shop model maar de knoppen klopten niet: ze waren wit 3+3(4?)+2; zoals bij bruine tremolux, maar daarvoor was 'ie te groot (twin-formaat). Wat kan dit zijn??

Een Vibroking heeft 3+4+2. Dat zou misschien kunnen. Ietsje hoger dan Twin. Minder hoog dan Super reverb.

Al

Mr.Jay
13 augustus 2004, 22:15
Gisteravond op Ned 3 speelde Moloko (pinkpop) en de gitarist had een blonde fender met een mooie 'twang'. Het leek me een oude twin of een custom-shop model maar de knoppen klopten niet: ze waren wit 3+3(4?)+2; zoals bij bruine tremolux, maar daarvoor was 'ie te groot (twin-formaat). Wat kan dit zijn??

Misschien een CUSTOM VIBROLUX REVERB, 1e serie > blonde met blonde knoppen, 2 x10", maar best hoog.
2e serie was blackface-look.

JaY

jpb
14 augustus 2004, 01:55
Voor een vibroking was hij niet hoog genoeg; was toch behoorlijk breed. CVR zal het dan wel zijn; klonk goed. Goeie band trouwens Moloko...
welterusten

SteavisSmokin
14 augustus 2004, 18:20
Oke, sorry Al, maar ik kan het effe niet laten en dit is ontzettende SPAM...maar...jpb...toevallig heb ik nog zo'n blonde CVR te koop staan dus als je interesse hebt kan je me mailen. :-D

PeeVee
15 augustus 2004, 13:14
Staat mij vaag iets van bij dat SteavisSmokin al jaren zo'n blonde CVR te koop heeft... toch?

jpb
15 augustus 2004, 16:30
Staat mij vaag iets van bij dat SteavisSmokin al jaren zo'n blonde CVR te koop heeft... toch?
Klopt, hij importeert ze uit Korea... :D

Steven, ik ben al voorzien (bf tremolux in 2x G12H30's). Als je een bf showman top te koop hebt wordt het wat anders :) :) :)

SteavisSmokin
16 augustus 2004, 00:13
ah damn, poging mislukt. 8-) Ik importeer ze inderdaad, niet uit korea maar rechtstreeks uit siberie. :D

PeeVee
17 augustus 2004, 10:39
Zie je wel, Steven heeft zo'n ding te koop... al jaren volgens mij... supergoed ding, onbegrijpeljk dat niemand 'm wil :wink:

Mr.Jay
17 augustus 2004, 11:51
Zie je wel, Steven heeft zo'n ding te koop... al jaren volgens mij... supergoed ding, onbegrijpeljk dat niemand 'm wil :wink:

Yep > Dave Gonzales speelde er laatst ook op, had prima soundje.

JaY

PeeVee
17 augustus 2004, 21:31
Hij had er zelfs TWEE in Nijmegen Goffert, misschien waren ze even over Arnhem gereden en had ie die ene die Steven te koop heeft even geleend :-D

PeeVee
17 augustus 2004, 21:32
Dave heeft trouwens ook goeie sound als ie over Peavey of Hohner kneut speelt... Zit in de vingers en gitaar, niet in de amp!