PDA

View Full Version : Rivera 2 keer 12 voor weinig!



marc_o
12 augustus 2004, 22:50
Nou, mazzel bestaat dus nog!
Vandaag een Rivera 2 keer 12" box op de kop getikt voor €200,-
Mooie deal zou ik zeggen. Past mooi onder m'n Rivera Fandango en nu op zoek naar een mooie top (dus Mark S, schiet op, ik wil jouw Rivera Knucklehead reverb hebben!) :)

cosmos
12 augustus 2004, 23:09
zucht...........en ik spreek voor ons allen als ik vraag:

Hoe/waar/wie/etc.????


:)

marc_o
12 augustus 2004, 23:28
Goei vriend die het kwijt wilde....voila, meer zit er niet achter eigenlijk. Dit maakt me overigens niet minder blij, aangezien Rivera naar mijn mening echt goede boxen maakt.

BLOK182
13 augustus 2004, 09:29
Congrats dude, leuke deal! Enne, ik wil die Knucklehead ook hebben! :D

marc_o
13 augustus 2004, 09:49
haha, ik heb al min of meer een deal, dus wie weet, als ik 'm ooooooooit wegdoe, ben je aan de beurt... :-D

BLOK182
13 augustus 2004, 10:06
Congrats, ik hoorde al weinig over mijn voorstel, tis dat ik geen cash had, maar anders.... :razz:

marc_o
13 augustus 2004, 10:23
als ik die top heb, komt er ook een los lobottom powered cab bij......brrrrr. dat wordt scary.

Mitch
13 augustus 2004, 10:35
:o

You lucky bastard ! Da's echt geen geld. Welk cab is het ? Uit de tijd van de M/S, de KR of de nieuwste series ?

marc_o
13 augustus 2004, 11:12
De KR series, zwart met 2 G12T's (zo heten ze toch?) erin. Vind ik persoonlijk erg goede speakers. Mooie hoes er ook nog bij.........rammelen maar!!!!!!!

Nicci
13 augustus 2004, 11:38
dat is geen geld . . . . .

Mitch
13 augustus 2004, 12:13
Het is je gegund hoor...





[knarsetand, knarsetand, knarsetand]
:sneaky:

marc_o
13 augustus 2004, 13:46
En kom zojuist van de telefoon af, de deal is rond...
Mark S mijn Engl en toebehoren en ik zijn Rivera Knucklehead Reverb!!!
Over een ruime week ga ik 'm halen.

Nou nog om die Los lobottom... 8-)

Nicci
13 augustus 2004, 15:37
tsja, het is jouw dag waarschijnlijk . . . . . . . :???:

Mitch
13 augustus 2004, 17:42
Dit begint echt irritant te worden, hou's op zeg ! :evil:























:D

Mark S
13 augustus 2004, 19:27
Nou, nog even geduld hoor Marc, je kan toch nog wel slapen? :wink:

ik zit ook nog achter een mooie 80's JCM-800 Top aan, met een beetje mazzel arriveert die ook snel in huize Mark S 8-)

marc_o
15 augustus 2004, 02:01
Het is je gegund kerel. The more the marrier.


Heb de cab vandaag eens opengeschroefd en er zitten dus Vintage 30's in. Desondanks klinkt ie toch heel goed.

Mark S
15 augustus 2004, 02:18
dit staat op de Rivera webstek over de KR-serie:

These amps are designed to work best with Celestion Vintage 30 speakers, a highly recommended combination.

mooi toch? 8-)

marc_o
15 augustus 2004, 02:47
Prachtig........nou.......ben benieuwd, kom maar op met dat ding! :)

srv-man
15 augustus 2004, 21:24
Nou Marc, alvast gefeliciteerd met je aankoop. En je hebt mazzel dat ik er te lang over getwijfeld heb anders was 'ie naar mij gegaan. :cry:

Maar eh, Mark S gaat Engl spelen? :???:

marc_o
15 augustus 2004, 21:32
Iedere Marc of Mark behoort minstens 10 jaar op Engl te spelen. Mijn 10 jaar zitten er dit jaar op, dus nu moet de volgende Mark het overnemen..
Dat je dat niet wist...

stewartfan
16 augustus 2004, 15:15
hee marc cool man ben benieuwd hoe het geheel klinkt
kom nou eens met je gear naar vlissingen joh lijkt me cool
verder alles ok ?

marc_o
16 augustus 2004, 16:19
Al mijn gear naar Vlissingen sjouwen is zwaarder dan jouw lijfje naar Axel te verplaatsen, haha, kom jij deze kant maar op! :D
Verder is alles goed vent!

Ik heb niet zo gek veel gear meer hoor, dit jaar alleen al 2 musicmans en een fender prosonic verkocht.

Heb nog maar 2 versterkers en 6 gitaren en een beetje pedaaltjes.

maar wel mooi allemaal.....dat dan weer wel.

stewartfan
16 augustus 2004, 17:43
daar heb je gelijk in hahaha :-D

met mij is alles goed ben nu trouwens hevig aan het sparen voor een mooi aartnos gretsch type word echt vet !!

maar ik mail wel eens als ik in de buurt ben met een band ofozw 8-)

maar je hebt mooie spullen man !!











je begint het te leren :razz:

marc_o
17 augustus 2004, 11:05
nou jij nog

:P

stewartfan
17 augustus 2004, 12:23
jij leert het van mij he 8-) nu speel jij eindelijk op een versterker met een mooie naam ! (en sound)



















:razz:

marc_o
17 augustus 2004, 14:44
Ik heb werkelijk geen enkel idee wat jij nou weer bedoelt..leg eens uit?

stewartfan
17 augustus 2004, 14:49
nou rivera is vind ik veel beter, of hoe je het wilt noemen en dan de naam dat kan tog niet tegen engl op

en jah ik Holland !!

marc_o
17 augustus 2004, 15:09
Je schrijft als een Turk.
Affijn, ik vind Rivera niet beter of slechter dan Engl, het is gewoon anders en Engl heb ik nu al zo lang. De riverasound past ook beter bij mijn band, heb ik mezelf aangeluld (uiteraard om GAS te verklaren tegenover mijn vriendin, dat spreekt voor zich) :wink:

stewartfan
17 augustus 2004, 17:07
speel je nog steeds in cazzoo ?

marc_o
17 augustus 2004, 20:39
Nope, en het was Kamazoo.
Ik heb geen zin meer om metal te spelen voor gasten die mijn kinderen zouden kunnen zijn.

stewartfan
17 augustus 2004, 23:11
hahaha ok

Mark S
19 augustus 2004, 01:20
Nou Marc, alvast gefeliciteerd met je aankoop. En je hebt mazzel dat ik er te lang over getwijfeld heb anders was 'ie naar mij gegaan. :cry:

Maar eh, Mark S gaat Engl spelen? :???:

Hey Theo,

idd, het scheelde weinig maar die Odijk is weer het goudhaantje :lol:

De Sovereign is mij trouwens niet helemaal onbekend, toen ik een nieuwe amp ging aanschaffen heb ik de Rivera en de Engl uitgebreid naast elkaar getest bij Feedback en ik heb uiteindelijk voor de Rivera gekozen waarbij het prijsverschil een belangrijke overweging was: de Engl was bijna €400 duurder mede door de peperdure footswitch.

marc_o
19 augustus 2004, 10:24
Ja Mark,

Dinsdag is de dag! Zet de koffie maar vast klaar en doe de oorpluggen maar vast in, het weekend is namelijk zo voorbij.
Zit nog steeds zwaar te dubben over die 500 watt los lobottom....die is zooooo ruig, die moet er eigenlijk gewoon bij, toch?

Marc "het goudhaantje" Odijk

klinkt goed :)

srv-man
20 augustus 2004, 21:45
Hey Theo,

idd, het scheelde weinig maar die Odijk is weer het goudhaantje :lol:



Ja, mazzelaar, nou ik tob wel door met mijn oude setje :wink:

Enne Marc O, bij Feedback staat nog zo'n Los Lobottom voor weinig (nou ja...). Gelijk maar even ophalen zou ik zeggen, je bent toch in de buurt.

marc_o
22 augustus 2004, 19:08
Ik weet het, heb 'm 3 weken geleden geprobeerd en nu heb ik er slapeloze nachten van. :-?

srv-man
22 augustus 2004, 20:47
Ik weet het, heb 'm 3 weken geleden geprobeerd en nu heb ik er slapeloze nachten van. :-?

Bij Feedback hebben ze er ook slapeloze nachten van, vooral omdat hij maar niet wordt verkocht :razz: ..........alhoewel, ik geloof niet dat ze daar ook maar ergens van wakker liggen. :-?

Gewoon effe ophalen dat ding!

marc_o
22 augustus 2004, 21:12
Zit er aan te komen hoor, wellicht als ze iets van de prijs afdoen.

Mitch
22 augustus 2004, 22:27
Kost -ie nu ? Iets van 999E ?

marc_o
23 augustus 2004, 21:26
zoiets ja, is wel zo dat ie van 2000 afkomt, maar dat vind ik al helemaal geen prijs om serieus te nemen voor een box.

Mitch
23 augustus 2004, 23:16
Tja, je moet 't natuurlijk zien als een kruising tussen een cab en een extra amp, maar ik heb daar toch ook moeite mee hoor, dergelijke bedragen.

jorrit
24 augustus 2004, 17:04
hoe zit het precies met die cab (loslobottom) ik heb er over gelezen, het geeft een erg vette bass maar hoe werkt het eigenlijk?

Mark S
24 augustus 2004, 18:07
Marc O. is vanaf mij met een behoorlijk dikke knip richting Feedback gegaan, we zullen zien wat dat heeft opgeleverd 8-)

marc_o
24 augustus 2004, 20:33
Haha, heb op het punt gestaan ermee de winkel uit te lopen. Heb 'm even opgetild...........bijna 60 kilo voor een 2 keer 12"!!!!!!!!!!!!!!!
Eerst eens op hoog volume proberen die top, en dan zie ik vanzelf of ik 'm nog wil, die box(willen is het probleem niet trouwens, maar e.e.a. moet wel draagbaar en te handelen zijn.)
Tot nog toe bevalt de top prima, die paar uur dat ik erop heb gespeeld, zal snel een topic openen met mijn bevindingen.
Heb je de Engl al opengedraaid, Mark?

Mitch
24 augustus 2004, 21:56
Heb 'm even opgetild...........bijna 60 kilo voor een 2 keer 12"!!!!!!!!!!!!!!!


:o

Ik zou proberen je band uit te breiden met een toetsenist of zo.....zogenaamd voor de muziek maar eigenlijk puur uit oogpunt van: vele handen maken licht werk :D

stewartfan
24 augustus 2004, 23:28
Seymour Paul Geplaatst: 24 Aug 2004 19:56 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

marc_odijk schreef:
Heb 'm even opgetild...........bijna 60 kilo voor een 2 keer 12"!!!!!!!!!!!!!!!





Ik zou proberen je band uit te breiden met een toetsenist of zo.....zogenaamd voor de muziek maar eigenlijk puur uit oogpunt van: vele handen maken licht werk


ik speel niet voor niks met een percussionist(hoe je het ook schrijft) en
een toetsenist :razz: :lol: lekker makelijk toch [/quote]

srv-man
25 augustus 2004, 00:26
Haha, heb op het punt gestaan ermee de winkel uit te lopen. Heb 'm even opgetild...........bijna 60 kilo voor een 2 keer 12"!!!!!!!!!!!!!!!
Eerst eens op hoog volume proberen die top, en dan zie ik vanzelf of ik 'm nog wil, die box(willen is het probleem niet trouwens, maar e.e.a. moet wel draagbaar en te handelen zijn.)
Tot nog toe bevalt de top prima, die paar uur dat ik erop heb gespeeld, zal snel een topic openen met mijn bevindingen.
Heb je de Engl al opengedraaid, Mark?

Ja, je moet ook niet gaan sjouwen met zo'n ding, het gaat toch om het geluid :-? Geen concessies hoor!

Zonder gekheid: ik voel met je mee, ik wil ook alleen maar portable spulletjes (lang leve bagend).

Mark S
25 augustus 2004, 02:27
Heb je de Engl al opengedraaid, Mark?


nope...

nog geen tijd gehad, ik hoop dat ik 'm vantevoren even aan de tand kan voelen voordat ik zaterdag ermee de planken op ga maar ik verwacht sowieso geen verrassingen: het is niet bepaald een 'tweakers' amp... :)