PDA

View Full Version : Things that make you go hmmmm....



Mark S
12 augustus 2004, 13:58
wel erg goedkoop en een wat vage herkomst... :o :???:

http://muziek.2dehands.nl/markt/muz_instr/gitaren-electrisch/6269298.html

Lucky
12 augustus 2004, 14:05
misschien heeft hij geldnood of weet hij niet wat hij in handen heeft.

zo heb ik ooit eens een JEM gekocht voor 400 euro van een vader wiens zoon overleden was...hij wilde van die gitaar af en had geen zin om uit te zoeken wat het waard was.....
een beetje macabre maar wel een aardige deal lijkt me zo.

snel weer verkocht

Sander II
12 augustus 2004, 16:36
Lijkt alsof die gozer een mooi villaatje heeft leeggehaald: http://muziek.2dehands.nl/list.html?uid=487144&ses=.

Toch maar even een mailtje gestuurd

Mark S
12 augustus 2004, 16:44
Lijkt alsof die gozer een mooi villaatje heeft leeggehaald: http://muziek.2dehands.nl/list.html?uid=487144&ses=.

Toch maar even een mailtje gestuurd

idd, je weet maar nooit... :-?

wietse
12 augustus 2004, 18:18
laatst stond er een advertentie op 2ehands waarin werd gewaarschuwd voor deze lui.
er stonden er wel meer supergoedkope gitaren toen allemaal met een engelse tekst en in het buitenland , stinkt dus.
hier waarschuwt er alweer iemand voor.
http://muziek.2dehands.nl/markt/muz_instr/gitaren-electrisch/6270178.html
dus trap er niet in.

Angel
12 augustus 2004, 18:21
ik vrees er ook voor dat het zo iemand is, geld opsturen en dan niets zien :evil:

Angel
12 augustus 2004, 18:23
Zoals verwacht:
http://muziek.2dehands.nl/markt/muz_instr/gitaren-electrisch/6270178.html?ses=ee3NaZjyTYwS5zy


Gitaren-electrisch
Advertentie tekst: ATTENTIE
Trap er niet in als je dure Eur. je lief is!
shaer_joly met z'n Gibson.
Eerst betalen, dan zg met UPS verzenden, jaja.
Bedrag: Gratis
Plaats: Zwolle

Snaar'n Bennie
12 augustus 2004, 18:23
Heb ik een keer gehad via Ebay. Het ging dan niet over een gitaar maar over een stel originele Nike air 180's. Mischien kent iemand ze nog?! 150 Euri de ton in!!!! VIEZE SCHOOIER!!!!!! :evil:

R. Flagg
12 augustus 2004, 19:03
Je ziet het wel vaker op 2ehands.nl dan wordt er een gitaar goedkoop aangeboden en als je dan wat op ebay kijkt ofzo zelfde gitaar zelfde advertentie alleen een Amerikaan die hem in Amerika verkoopt en helemaal niets te maken heeft met de verkoper van 2ehands.nl.

guvnor
13 augustus 2004, 09:09
Gebeurd inderdaad heel vaak op 2dehands.nl. Die advertenties zijn eenvoudig te herkennen. Ze zijn in het Engels, de tekst laat je zien dat de verkoper wel weet waar hij het over heeft, maar de vraagprijs is maar éénderde van de echte marktwaarde.

Bij interesse mag je het geld overmaken naar een bank waarvan de verkoper weet dat betalingen later niet meer te traceren zijn (laatst noemde iemand de namen van die 2 banken).

Ik vraag me af hoeveel mensen er al ingestonken zijn. De gitaren die aangeboden worden zijn soms wel juweeltjes en de prijzen zijn belachelijk laag...

michielv
13 augustus 2004, 15:48
Wat is er eigenlijk van waar dat door de kapjes om te draaien je de output van humbuckers kunt inperken? Tenminste, zoiets begreep ik uit de tekst.

Bobbel
14 augustus 2004, 01:51
Heb ik een keer gehad via Ebay. Het ging dan niet over een gitaar maar over een stel originele Nike air 180's. Mischien kent iemand ze nog?! 150 Euri de ton in!!!! VIEZE SCHOOIER!!!!!! :evil:

Had ik met een Nirvana LP (single) veel geld waard... geld opgestuurd in een envelope... maar mooi geen LP... en die vent is opzich wel te vertrouwen want hij had 98% positieve feedback en hij had al veel verkocht... dus ik denk dat het aan de amerikaanse post ligt... want er werd op het postkantoor al verteld dat ze envelopen die niet helemaal normaal voelen (in mijn geval met een stapel geld erin, weliswaar in een zooitje A4-tjes verpakt) open gemaakt worden... en dan is het weg... verdomme :angry:

wietse
14 augustus 2004, 07:25
dom , dom , dom cash geld via de post versturen ,nooit doen.
heeft controle vaak niks met te maken mensen voelen wat er vermoedelijk in zit en dan is het toch snel verdiend.
en niet alleen in de US , ook hier heb je dan een grote kans dat je het kwijt bent.

mijnechtenaamisalvergeven
16 augustus 2004, 17:33
Deze woont in de uk... (yeah right!)
Hij zou m wel opsturen en zelf de verzendkosten betalen.
Ik heb m teruggemaild dat ik voor mijn werk regelmatig in the uk ben en dat ik wel ff langs wil komen... :D ben benieuwd of ik er nog wat van hoor.

wietse
16 augustus 2004, 18:56
Deze woont in de uk... (yeah right!)
Hij zou m wel opsturen en zelf de verzendkosten betalen.
Ik heb m teruggemaild dat ik voor mijn werk regelmatig in the uk ben en dat ik wel ff langs wil komen... :D ben benieuwd of ik er nog wat van hoor.
de UK is groot hoor , als je in londen bent en je wilt effe iets ophalen in liverpool bijv ben je wel effe onderweg.

mijnechtenaamisalvergeven
16 augustus 2004, 20:00
Denk je nou echt dat ik nog wat van die gozer hoor?
Hij zal wel met een of andere kutsmoes komen.

Zoals reeds eerder is gezegd....

Gitaren-electrisch
Advertentie tekst: ATTENTIE
Trap er niet in als je dure Eur. je lief is!
shaer_joly met z'n Gibson.
Eerst betalen, dan zg met UPS verzenden, jaja.
Bedrag: Gratis
Plaats: Zwolle