PDA

View Full Version : gekleurd tolex gezocht



wimmeltje
12 augustus 2004, 11:53
Ja heren, ik heb al op het forum gezocht naar tolex maar kwam alleen topics tegen over waar je tolex kan krijgen. Bij FNS of Haar maar daar hebben ze alleen tolex in wit of zwart. nu ben ik voor mijn eigengemaakte speakerkasten en versterkers opzoek naar rood, oranje enz enz enz tolex. Weet iemand waar je dit kan bestellen liefst in europa? Wit en zwarte tolex heb ik mijn leveranciers voor maar nu nog tolex in een mooi kleurtje. Ik hoop snel iets te horen.

Groet,

Antoon
12 augustus 2004, 15:18
postorder via de tube amp doctor:

http://www.tubeampdoctor.de/

AART
12 augustus 2004, 22:13
verf?

wimmeltje
12 augustus 2004, 22:32
verf?

nope geen optie. Moet tolex zijn.




Antoon: Thanks, Dat is wat ik eigenlijk zocht. Ken je het bedrijf en daarmee bedoel ik heb je ooit iets besteld?

Antoon
13 augustus 2004, 19:57
Ja, heel veel mensen hier bestellen dingen bij TAD. Meestal heb je het een paar dagen later in huis. Heel soms is iets niet op voorraad. Je kunt eerst bellen of mailen.

groet

johantipker
22 augustus 2004, 22:05
Ja heren, ik heb al op het forum gezocht naar tolex maar kwam alleen topics tegen over waar je tolex kan krijgen. Bij FNS of Haar maar daar hebben ze alleen tolex in wit of zwart. nu ben ik voor mijn eigengemaakte speakerkasten en versterkers opzoek naar rood, oranje enz enz enz tolex. Weet iemand waar je dit kan bestellen liefst in europa? Wit en zwarte tolex heb ik mijn leveranciers voor maar nu nog tolex in een mooi kleurtje. Ik hoop snel iets te horen.

Groet,

Haal een stuk zeil of sky in een dope kleur bij de plaatselijke tapijtboer!