PDA

View Full Version : PRS gitaar huren /lenen voor 1 dagje!!! LIMBURG!!



aaf
11 augustus 2004, 20:22
MENSEN< HELP ME AAN EEN PRS!!!!!!
Het zit zo, mijn vriend Thom frijns is morgen jarig, en zijn grootste wens is een prs (paul reed smith) gitaar te hebben. Hij weet ook wel dat dit niet te doen is omdat dit gewoon zo ontzettend duur is, maar nu had ik een ideetje, het zou wel ontzettend leuk zijn als hij morgen ineens tóch een prs gitaar in de kamer ziet staan. Dus ik dacht, ik zou alle gitaarwinkels in de buurt kunnen bellen met de vraag of ze misschien alsjeblieft een prs-gitaar voor een dagje uit willen lenen /verhuren. Nu het probleem, alleen guus arons in heerlen heeft die gitaren, en die waren dus dicht..:(
Ik ben dus nu dringend op zoek naar iemand die mij voor morgen aan een prs zou kunnen helpen, ik heb mijn eigen gitaarleraar ook al gebeld maar hij nam niet op Asjeblieft,m als iemand een tip heeft, mail of bel me ZO SNEL MOGELIJK!!!
Groetjes, aafke, 0615375207,
aafkemeelen@hotmail.com

ieme
11 augustus 2004, 20:35
Nou ik denk wel dat dit gaat lukken! :razz:

Wicked Willy
11 augustus 2004, 20:42
Ja tuurlijk ik zou mijn PRS echt wel een dagje aan een volstrekt onbekende uitlenen..............ofnie!!!!!!!

soup
11 augustus 2004, 20:42
dan loopt je vriend die kamer binnen en ziet ie een supermooie prs staan en dan denkt ie ''yes ze hebben een prs voor gekocht , nu ben ik zoooooooooooooooooooooo blij'' en dan komen jullie met het verhaal dat jullie die gitaar gehuurt/geleend hebben en hij loopt dan huilend weg , tssssssss

Snaar'n Bennie
11 augustus 2004, 20:53
Waarom vraag je niet gewoon als je'm mag hebben?! Als je het heeeeel lief vraagt... :evil:

guitardude
11 augustus 2004, 20:56
het lijkt me slimmer om te zeggen dat je het cadeau een andere dag geeft want dan heeft ie niet veel tijd om te spelen vanwege de visite :cool: ik neem aan dat hij dan gelijk de hele dag wil spelen :)

BlackSun
11 augustus 2004, 21:46
Ik zou het echt een naaistreek vinden...kom je binnen staat er een bloedmooie PRS...moetie na een dag weer weg :-? Hoop dat ze zoiets nooit bij mij doen.

Anders Destium
11 augustus 2004, 22:40
en dat bedenk je een dag vantevoren :lol:

Hoe oud wordt Thom trouwens? 15?


Geef hem wat geld, dan kan hij sparen! SE's zijn niet zo heel duur!

Je kunt deze uitprinten, inlijsten en aan hem geven dan weet hij hoe ik me voel, ik heb op allebei gespeeld vandaag trouwens (wat ben ik toch een klootzak 8-) )

http://www.freewebs.com/ead_martens/indetuin1JPG.jpg

RRRobin
11 augustus 2004, 22:46
lol anders :D
*kwijlt*

Raffel
12 augustus 2004, 15:09
gvd :o

TheTwanMan
12 augustus 2004, 15:35
maffe zuiderlingen...:P

sugarfish
12 augustus 2004, 15:37
print een PRS uit en plak die op een kartonneke!

Zo weet ie meteen dat het niet echt is en wordt ie ook niet blij gemaakt met een DODE MUS!

Lucky
12 augustus 2004, 15:49
blij maken met een dooie mus!
daar heeft die gozer toch helemaal niets aan.
uitproberen kan hij ook in de winkel

zoiets noemt men kwellen.

Snaar'n Bennie
12 augustus 2004, 18:28
Oke mensen! Dat jullie dat ook niet doen, snap ik. Ik zou het ook niet doen. MAAR! Als het nu iemand is die een ernstige ziekte heeft en waarschijnlijk niet meer lang onder ons is?! Ja, de Oprah Winfry komt in me boven...! :razz:

Wat zou je dan doen?! Kom maar op met jullie hartverwarmende reacties! De beste wordt beloond met een doosje bonbons en een lintje! :razz:

Mitch
12 augustus 2004, 18:34
Dit kan wel naar Off Topic :D

Snaar'n Bennie
12 augustus 2004, 19:24
Voor mij part zet je het onderwerp op slot! :razz: Ik heb m'n Burns verkocht en ben blij. Daarom ga ik lekker met een paar vrienden een biertje pakken in de stad! :razz: Tjaptjoy! :wink:

Sander II
12 augustus 2004, 20:05
:sssh: niet doorvertellen hoor.
MAar omdat jij het bent, mag je mijn sunburst CE 24 wel evenkomen halen. Ik stuur je mijn adres wel via PM.




(lees met licht ironische ondertoon)